Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan skrev 2010-03-22 13:10:52 följande:
    Ja, jag tror det. Skulle kollat receptet i köket men glömde det, men man kan säkert prova sig fram.Ingen aning hur mycket av varje det var i, men ska kolla det nästa gång jag ska tillbaka dit
    Hojta till om du får fatt i det  
    ängeln83 skrev 2010-03-22 13:15:00 följande:
    Jag med IdaT strumps är dom bästa ju.Men fyyyyyy *skickar över lite vår*.Just nu känns det som om våren är inom räckhåll men garanterat så kommer det ett till bakslag med snö. Kollade på kort igår och förra året gjorde vi iordning altanen den 4/4, känns inte riktigt som om utemöblerna kommer plockas fram lika tidigt i år.
    Ja usch och fy!! Idag är det strålande sol och ett par plus så liiite smälter det iallafall
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-22 13:16:08 följande:
    Tröjan är urfin, köööööp! Den är precis lika stor som Molo-tröjan som kom i samma paket, den blommiga, så lika som Molo vill jag nog påstå.
    Tack! Det får nog bli en sån

Nä nu MÅSTE jag få något gjort, ser ut som f  a  n här hemma
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-03-22 13:21:46 följande:
    Och så kommer du hit och städar lite sen då...*väntar och väntar*
    No way   jag har nog med dom här 250 kvm
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-03-22 14:57:24 följande:
    Tänkte att IdaT är ganska litet, men kanske inte SÅ litet då. Man glömmer fort det där.Ja jag är ganska inne på katvig, men funderar på om de bara kommer använda suiten som pyjamas... Kanske bättre med body?
    Å men en Katvig body blir väl fint Kanske med strumps till?
  • RååSa BuBBlan

Hörrni... Ni som har småttisar.. När de var spädisar hade ni suits då? Funderade på om de är bökiga att sätta på en sån liten?

Jag upptäckte inte suits förrän Bubblis va några månader liksom så jag vet inte

Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-03-22 15:22:01 följande:
    har skickat vinnarmail nu jag tänker med på Lova heeeela tiden Jag kan börja gråta bara sådär när som helst det har verkligen påverkat mig och mitt sätt att se på barnen. jag har ju så klart alltid älskat dom men det är lättare att ta trots osv för att det är eg ingenting viktigt. det viktiga är att dom finns här och är friska.
    Är bara helt fruktansvärt hemskt alltihop
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-03-22 15:26:50 följande:
    Tänker samma sak. Med Noel hade jag nästan bara bodys vilket jag tyckte var praktiskt. Nu har jag ju bunkrat några suits men funderar på om det är bättre att köpa fler bodys istället.
    Tänkte slå till på en Katvig suit till systerdottern, men nu velar jag {#lang_emotions_undecided} Kanske e sketa bökigt att knöla i små armar o ben i suiten?
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-03-22 15:31:37 följande:
    Jag använde suits till Ella en hel del Annars kan du väl fråga smultron om man behöver suits i små storlekar
    Ha ha ha Smultron frågar jag inte, hon e ju manisk suit människa

Inte bökigt att få in armarna å det? dom e ju så små och smala som spädisar {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-03-22 15:32:48 följande:
    ASG Fast egentligen borde det inte vara krångligare än body och byxa kanske? Vilken kikar du på?Jag fick hem en fin vit/turkos mössa från Matador idag
    Katvigs rosa/gula skulle va fin till henne

Nä det kanske inte är så bökigt då rå? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-03-22 15:34:20 följande:
    jaa det är det verkligen näää alldeles underbart perfekt, inte mycket knöligare än en body lugnt hehe sorry
    Oki.. Får bli en suit då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16