Greksmurfen skrev 2010-01-23 21:28:28 följande:
jo vi säger ju lillan.. lr
iaf maken =).... hoppas ju på att det kan vara en tjej denna gången.. men en kille e ju lika väkommen... jo 1 årsdagen av min lillebror närmar sig med stormsteg den 29 jan, jag fick ju reda på det tidigt ca 05.30 den 30jan.... så de dagarna är rätt kämpiga å ta sig igenom... mkt e ju jobbat att ens bara tänka eller titta på bilder på han... man vill ju inte att det ska vara verkligt å att tiden bara flugit iväg sådär... förutom psyket som e lite svajande, så mår ja rätt bra ...har dock fått foglossning redan började för typ 1,5 v sen =S....å ja som skulle jobba massor..få se hur det ska gå... hur e det själv med ille mateo.. hur stor e han nu ?? =)
Jag förstår att det måste vara så jäkla jobbigt o gå igenom alla minnen o dessutom med alla gravidhormoner...nej fy, förstår om du bara vill krypa ner under täcket då. Men ni träffas väl mycket familjen nu då? Så ni får gråta ut ordentligt...det måste man göra! *KRAM*
usch stackars din mamma...en förälders värsta mardröm...men härligt ändå att hon har två kommande barnbarn att tänka på
För din syster var väl också gravid nu?
Mateo mår fint
Han vägde 2760gram i fredags så han går upp jättesnabbt!