Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Busbellan skrev 2010-02-06 22:36:30 följande:
    När man blev äldre skrek man inte läsk längre vad jag kan komma ihåg, utan "du är skyldig mig en ÖL!"
    Ja det är sant det.
    LJ2 skrev 2010-02-06 22:38:07 följande:
    för sent o lägga upp nåt nu va??bättre o vänta till i morgon?? eller prova några??
    Vet inte riktigt. JAg brukar lägga ut mina lite tidigare men ninjar ju ofta vid denna tiden.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    LJ2 skrev 2010-02-06 22:43:02 följande:
    hmm.. knepigt.. som jag.. ninja e bra.. men avslut efter jag lagt mig.. njae.. tänkte avlsut en tor.. fast.. typ.. 12 dagar.. vid bb
    Låter väl bra.
    Vad är det för överdragsbyxor?
  • lillronya
    LJ2 skrev 2010-02-06 22:49:01 följande:
    helt ot, vet faktiskt inte så mycket om dom *läser* på den lappen stog det ju mycket.. "100 % polyester" på både foder o fyllning..sånt där tunt lite silkigt yg inuti? o nåt prassligare på utsidan? till vår iaf.. snölås *vad heter det på överdragsbyxor?*vid fötterna o sånt under foten =) hade tänkt kolla allt när jag ska ut med det.. =))
    Okej
  • lillronya

Alltså jag har funderat på det här med skalkläder så mycket att jag drömmer om det på nätterna.
    Kanske kan jag klämma i Anjelin i en skaloverall i 92? Mätte vår 92a mot hennes hummeloverall och de är lika stora....
    Hon har ju inte varit hemma idag så jag har inte kunnat prova den på henne.

• lillronya
    Busbellan skrev 2010-02-06 23:06:39 följande:
    Ja, jag funderar med så jag blir slut i huvudet, men har inte kommit fram till nnåting Vet du om MAT brukar ha skaloveraller?
    Det tror jag de brukar.
    Mitt problem är att jag inte vill betala så himla mycket, men jag vill ha bra grejor.
    Pop skaloverall på T är liksom lagom prisklass.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-02-06 23:16:59 följande:
    hmmm borde man dricka coca cola så här sent =P.. kommer ju få gå upp å pissa extra mga ggr i natt .. fast det e gott så det kan de vara värt=P...
    Alltid ok att dricka cola!!

VAd brukar skaloveraller och skalbyxor kosta i Kosta?? HAhahha kosta i Kosta
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-02-06 23:33:50 följande:
    hehe.. skalbyxor låg på 245kr sist jag handlade dem men då var det stl 74..då hade dem ta 3pop betala för 2 :)var perfekt.... skaloverall vet ja inte när ja letade till maxen fanns det bara små stl.... men låg vella på halva priset lr ngt kan ja tänka mej....
    Okej, bra priser är det ju iaf.
  • lillronya

Var det förresten nån som inte fått tag i molofilt? Annacill hade fått påfyllning av såna när jag var där igår. Sååå fina!

• lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-02-06 23:40:18 följande:
    jo e superfina... måste dem va så dyra bara... kasnke kan få tag på en på salg =P... FÖR DET SKA vara salg i maj så det så..=P.... behöver ju shoppa till pyret då=P
    Tror inte att filtarna är på salgen till våren, men hoppas kan man ju.
    Greksmurfen skrev 2010-02-06 23:41:07 följande:
    nehe nu e det dax att sussa maxen e ju sjuk så han lä vella vakna massa under natten.... lika bra å sova det kan man då...
    JAg borde också sova eftersom E vaknar kl 6... Men det är trist ju.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16