Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

solouniko skrev 2010-03-06 21:49:04 följande:
    Aha okej. Ja jag gillar också när dom är lite stora.. Vilekn färg söker du?
    söker limited edition.. {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-03-06 21:57:59 följande:
    Haha okej Fiina! Min butik fick in geggamoja igår, helt kääär i allt som vanligt. Men alltså klänninge, I LOOOVE! Milla måste ha! Limited edidtion var dock restade, hoppas på något fint mönster i xxs
    haha jag får nog prova lite geggamoja mössor tror jag bestämt
  • Buttelina
    Preggi skrev 2010-03-06 22:13:19 följande:
    Godkväll tjejerLänge sen jag hann titta in här.Har det hänt nåt kul?
    heeej vännen hur går det med kissekatten?
    solouniko skrev 2010-03-06 22:15:20 följande:
    Absolut, mina favvisar Sitter perfekt på Milla iallafall! Men nu när hon växt till sig litegrann och kan ha katvig och NS kan man ju varera sig lite mer. Tidigare hade hon baaara underbara geggamojor i olika ränder Exclusive är ju också APsnygg!
    exclusive
  • Buttelina
    Preggi skrev 2010-03-06 22:24:45 följande:
    Hej vännen, det går jättebra men han är en buse! Hur är det med er? Du som vet allt, finns det ballerinapärlplattor i strl 27 nånstans?
    åhh vad kul

hmm luckylittleme?? kanske? okidoki?
  • Buttelina
    Preggi skrev 2010-03-06 22:33:38 följande:
    Tack gumman, köpte dem i 26 och de är precis lagom till P nu. Stora på M. Tvekar om jag ska ge P dessa och köpa 25 till M. Men deras fötter måste ju växa till sommaren tänker jag?
    ja alltså fossingarna kommer ju säääkert växa
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-03-07 08:12:23 följande:
    God morgon tjejer.Hade en hyfsat bra runda på T igår Trodde inte jag skulle sälja något igår, la mest upp dem för att slippa lägga ut på en söndag
    du hade ju jättebra köpnu
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-03-07 08:21:46 följande:
    Sitter här med en gosig Liam i knät, o min första tanke är att nu börjar han nog bli sjuk Det hör inte till vanligheten att han sitter i knät direkt.
    haha naaaw. hoppas inte att han håller på att bli sjuk han är säkert bara lite kelig
    lillebror är grymt kelig, ja isabel med alla andra mammor och pappor lämnar sina barn på dagis helt snabbt.. de vinkar säger hejdå och så är det bra med det... mina barn däremot ska sitta i knäet en stund, kramas lite, pussas lite och när jag väl kommer ut i kapprummet så öppnar de dörren och måste pussas och kramas lite till kelgrisarna
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-03-07 08:25:05 följande:
    ja men jag ville bli av med dem, vet att det kan gå trögt med för höga köp nu men jag tycker det är svårt att sätta rätt pris så då kanske det blev för lågt denna gång, men det gör inget
    kul att du är nöjd det är ju säkert köparna med
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-03-07 08:28:10 följande:
    gosungarmina springer in och vinkar knappt hej då och när man hämtar dem säger M alltid, dumma mamma, inte komma nu jag vill leka.Mamma är inte populär här hemma
    haha vad roligt att dom trivs så bra men sånt gör att man känner sig mindre populär
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-03-07 08:47:12 följande:
    butte: du e redo å komma upp för lite kosta shopping när ja säger t va=P..blir ju ett skånegäng då=)...kosta,  pop ska få in sin leverans typ 3 v i mars
    hehe hade varit skitkul! men hmm hur ska jag komma upp där har ingen bil..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16