Vi som shoppar danska barnkläder del 16
är det nån som sett dem rutiga leggingsen nån annanstans än LLM för där är ju 110/116 slut förstås
OMG vad fin denna var........längtar tills katvig kommer till Sverige
http://prinsessebutikken.dk/picview.asp?pid=70853
god kväll tjejer
gggrrrr vad jag är arg och less på Stella som hela tiden kissar ner sig.....hon har varit torr sen ett år tillbaka nästan men nu har hon haft två veckor som hon bara skiter i att gå till pottan eller toan......jag blir snart galen på allt kissande
vi satt på soffan och kollade på bumpa och jag sitter och typ frågar var 5 min om hon är kissig och pottan står tom i tv-rummet så att hon slipper springa upp på andra våningen men ändå så kissar hon ner sig i soffan och säger inget eftersom hon har filten på sig och när jag ska ta på pyjamas så ser jag att hon kissat och frågar varför hon inte kissade i pottan men hon vet inte.....helt illröd i rumpan var hon ohc det kliade jättmycket......hon har väl suttit länge med det
ååååååhhhh snälla nån säg mig vad jag ka göra???? sliter snart håret av mig.....man blir så arg och kan ju inte skälla heller
nu fick hon gå lägga sig istället med blöja för jag orkar verkligen inte med det här kissandet mera
ursäkta långt gnällande