Vi som shoppar danska barnkläder del 16
min son växte precis i halva sin växa-låda! Mkt av det jag köpte i Molo våren 2008 i jr-stlk. har bara 98:or på lager i tröjor, inget annat förutom shorts o linnen o ytterkläder. Hmmm får börja hamstra!
min son växte precis i halva sin växa-låda! Mkt av det jag köpte i Molo våren 2008 i jr-stlk. har bara 98:or på lager i tröjor, inget annat förutom shorts o linnen o ytterkläder. Hmmm får börja hamstra!
nu har jag shoppat ännu en molo tågtröja (4 tröjor, 1 byxa, 2 linnen , 1 heldräkt - och då räknar jag bara Damiens plagg, Adrian har också!
det blev rasmus train st 104 (299 kr), det lär väl dröja innan den passar. Måste bunkra! Gissa vad jag vill köpa på salgen...
Köpte även en molo fleecejacka i 104 (måste ju fylla tomrummet i bunkralådan), svart med orange kanter, väldigt snygg och bara 199 kr.
Nu när alla sover så ska väl även jag ge mig....
natti!
Hej, en fråga om Småfolk:
blå lurvfleece med luva och äpplen - visst kostade den 699 kr? vill nog sälja den - upptäckte at färgen är så lik Molos vince som jag älskar, onödigt med två lika i samma färg o stlk - men vet inte ritkigt var man ska lägga priset - någon som har koll?
ska strax till banken och slutföra husköp o lån.
vi höres, vi lär ju diskutera Molosar ett tag nu...