Vi som shoppar danska barnkläder del 16
Fick förresten lööövely prästkragejackan idag! GUD så fin den är, jag är alldeles kär Och klänningen förstås också, men jackan var uuunderbar!
Fick förresten lööövely prästkragejackan idag! GUD så fin den är, jag är alldeles kär Och klänningen förstås också, men jackan var uuunderbar!
Fin shopping ängeln Funderar på att köpa en "vanlig" hjälmis med regnbågen och prästkragar till M. Men jag hör vilda protseter från mannen
Godmorgon! Mycket fina kläder och söta barn i BT Vi ska äta frukost och sen gå och hämta prästkragejackan + klänningen. Måste ut med mer på T så man kan shoppa ääännu mer Fast allt jag köper till Milla är ju typ för stort nu, haha. Tråkigt, men jag vill ju att det ska passa till sommaren
Alltså finns inte dom "fyrverkeri" starsen alls i baby?
Har hämtat ut kläderna nu och prästkragejackan var fiiin Tog 80 så hon ska kunna ha den i sommar, det var faktiskt inte alls så stor som jag trodde den skulle vara. Med uppvikta muddar i armarna kunde hon ha den, gör ju inget att den är lite lång i midjan. NU vill jag ha sommar
Ikväll ska jag på after work, åh vad kul det ska bli
Godmorgon! Är Katvigs velour klänningar likadana i storlek som de i bomull? Använder man ens velour på sommaren?