Inlägg från: znozzan |Visa alla inlägg
  • znozzan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

slänger in samma fråga som i rea tråden för här var de mer aktivitet

Alltså nu fattar jag ingenting... förra året köpte jag en mololurv brazil på rean i storlek 122 (fråga mej inte varför ja inte tog mindre storlek) så nu vill jag ha en han kunda ha redan nu o sen jag hört att de skulle vara små (sonen 108 cm) så då köpte jag en i 116 swim.

Men saken är att de är lika stora???? en 116(årets rea) och en 122( från förra årets rea) enda som ev kan skilja e att 122:an ev har nån cm smalare ärmar så nu passar ju bägge två samtidigt o de var ju verkligen inte meningen..

Jag vet inte riktigt vad jag vill med det här annat än höra era åsikter jag har ju ingen erfarenhet av dessa lurvar förut

• znozzan
    ChokladMoshin skrev 2010-01-09 10:24:58 följande:
    Vad jag vet kom ju bägge dessa lurvar samtidigt, alltså hösten-09. Har dock inget vettigt svar på din fråga
    ne ja trodde oxå de kom samtidigt
  • znozzan
    ChokladMoshin skrev 2010-01-09 10:28:58 följande:
    Kollade mina lurvar och jämförde en 116 med 122 och där ser man skillnaden i stl. Kanske din är felmärkt då?
    kan du gulliga ge mej mått??? så ja vet vem som är fel.. den ja köpte i år kan ja ju i vart fall skicka tillbaka är de rån samma år som mina??
  • znozzan

finns lurvar i 128?? är de nån som sett nån nånstans.. till en pojke

• znozzan

E de fler än ja som upplevet MAt overasllerna som små??? o hur är byxor/jacka i storlek??

sen undrar ja om nån har mololurv från förra året i storlek 116 och 122 o kan mäta åt mej!!

Thanx

• znozzan
    znozzan skrev 2010-01-09 23:25:42 följande:
    E de fler än ja som upplevet MAt overasllerna som små??? o hur är byxor/jacka i storlek?? sen undrar ja om nån har mololurv från förra året i storlek 116 och 122 o kan mäta åt mej!! Thanx
    god natt ser ja på den stavningen!!
  • znozzan
    Busbellan skrev 2010-01-09 23:27:30 följande:
    Jacka och byxor tycker jag i alla fall är ganska normala i storlek. Vi har anoraken och termobyxor i 116, de sitter ganska perfekt på August som är 112 cm lång. Är det förra årets lurv du vill ha mått på, eller duger vårens?
    inte årets.... jag har köpt en brazil och en swim i olika storlekar men de e lika stora
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16