• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Hej

Första gången jag är inne i tråden och ni har redan hunnit med 102 sidor! {#lang_emotions_surprised}
    Hur är med det alla?
    Jag antar att ni gjort fina reafynd?
    Själva har jag bara shoppat till mig själv. Jag var på Odd Mollys rea igår och handlade tills jag skämdes!
    Jag och Neah är ensamma hemma to-sö, de andra är i Åre. Igår var det -35 grader. Hua!!
    Jag letar efter en rosa overall till Neah i 98, hojta gärna (eller ännu hellre inboxa) om ni stöter på något snyggt. Nytt eller begagnat, spelar ingen roll.
  • Tejja
    Zvartaliljan skrev 2010-01-09 17:47:55 följande:
    Livmoderinflammation och Mateo ligger också inne med mig då han inte går upp i vikt som han ska så de håller koll på honom också. Får nog bli lite på flaska nu, jag som tyckte amningen gick så bra, men han verkar inte få i sig det han behöver
    Hej! Krya på er båda två, hoppas att ni piggar på er snabbt!
  • Tejja

Hej i tråden

Någon som kan tipsa om var jag kan hitta linnet med fiskar på i storlek 140??
    Jag skulle visa det för sonen idag, och så var den slut...
  • Tejja
    Tejja skrev 2010-01-15 20:25:31 följande:
    Hej i tråden Någon som kan tipsa om var jag kan hitta linnet med fiskar på i storlek 140?? Jag skulle visa det för sonen idag, och så var den slut...
    Molo alltså...
  • Tejja

Hello!!

*Harklar mig och vinkar lite, så kanske jag hörs bättre*
    Är det ingen som vet var jag kan hitta molos nya linne med fiskar på, i storlek 140?
  • Tejja
    Saraia skrev 2010-01-16 08:21:45 följande:
    god morgon! ej sett ngn fisklinne i den stl tyvärr... synd att molo inte gör större klänningar i babyvarianten, denna modell shop.verashus.se/collections/senaste-nytt/pro... e så ful....
    De hade den igår på Bus och Rackartyg. NÄr jag skulle visa den för sonen igår efter skolan så var den slut!
    Jag har gått igenom hela shop-listan i tidigare TS nu, men jag får inget napp...
  • Tejja
    Saraia skrev 2010-01-16 08:21:45 följande:
    god morgon! ej sett ngn fisklinne i den stl tyvärr... synd att molo inte gör större klänningar i babyvarianten, denna modell shop.verashus.se/collections/senaste-nytt/pro... e så ful....
    Håller med, gillar heller inte den modellen.
    Buttelina skrev 2010-01-16 08:25:19 följande:
    www.miniaturen.dk/product.php?id=5792 denna modellen är fiiiiiin. att INGEN tagit in den
    Men, den har jag hittat nu på morgonen när jag letade igenom listan...undras just vem det var...
  • Tejja
    Tejja skrev 2010-01-16 08:29:27 följande:
    Nej just det, det var ju modellen med luva, fast den är oxå väldigt fin tycker jag.
    Finns tex på Annacill, fast jag kunde visst inte länka av någon underlig anledning...

• Tejja
    Buttelina skrev 2010-01-16 08:32:16 följande:
    Åh vad konstigt det blev nu, men jag skriver väl här då!
    Det var väl en ok kompromiss! Ibland vill barnen inte riktigt som en själv. Alva ville VÄLDIGT gärna ropa i en glasprydnad, modell större, med ingjutna plastrosor i förra sommaren på auktion. Fast hon fick en glass istället! 
  • Tejja
    Cafe2012 skrev 2010-01-16 08:46:20 följande:
    Jag beställde en 134/140 igår från BoR och har kommit på att jag nog tog i lite väl mycket i storlek. Linnerna är ju små i storlek men sonen är 120cm. Så den åker kanske tillbaks till BoR och då finns det ju en där iallafall :)
    Åhhh!!
    Då ska jag maila dem igen och be dem hålla den till mig, om du nu skickar tillbaks den! Eller så skickar du den direkt till mig!
  • Tejja
    Buttelina skrev 2010-01-16 08:45:29 följande:
    haha glass funkar nästan alltid haha
    JAPP! Glass har hjälpt oss ur många knepiga situationer!
  • Tejja
    Duntoffla skrev 2010-01-16 09:59:05 följande:
    God morgon! Ser att det börjar komma in mer och mer Molo i butikerna nu. Ska till stan idag och funderade först på att kika på Matador men inget av det jag vill ha finns där än. Superfint! Det finns på EST också. (de har väl billigare frakt)
    God Morgon! 
    Allt bra?
  • Tejja
    Duntoffla skrev 2010-01-16 10:52:34 följande:
    Dags att åka till stan nu. CU
    Ops, hann inte tillbaks innan du drog. Fast du lyser ju fortfarande grön...
    Vi mår bara bra. Ska på julgransplundring med skolan strax! *Jippi*
  • Tejja

Hej tjejjer!

Hoppas att allt är bra med er.
    Har ni shoppat järnet nu när det kommit så mycket fina vårnyheter?
    Här har vi fått hem kräksjukan och har haft sjukstuga sedan söndags natt. Inatt var det sonens tur att insjukna. Det är så himla typiskt att det händer när veckan varit fulluppbokad med massor av saker som nu får ställas in.
    Igår var jag och hämtade ut post från BR som legat på posten 2 veckor!!!! :-O
    Fina örn tischan till sonen, prästkragar (knapptröja och hårband) till Neah, blommiga leggings och fjäriljslinne till Neah. 
    Vilka vårkänslor man får!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16