• fabler

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

Flyttar frågan hit då

Bäst o fråga er med koll funderar på att köpa molos hard shell jacka och middle layer för att ha till nästa höst/vinter/vår. Sonen har nu 92 på sina pop vinterkläder o dem sitter okej o kommer funka vintern ut. Men frågan är ska man köpa 98 eller 104 i molo. 104 känns väldigt stort o behöva köpa men man vill ju inte att han ska kunna ha de. Shit va detta är svårt. Just nu är de ju 30% på dem, vet ni om de kommer bli bättre rea på dem? om man ska våga vänta tänkte jag. annars kanske jag ska ta smällen o kolla i höst o betala nypris istället. Han har redan 4 jackor som han kan ha nu annars hade jag köpt en till nu.

elias är världens sötaste!!!
  • fabler

Ursch vad jag funderar, vill ju köpa denna www.ajabajakids.com/shop.asp&item=6460 till sonen att ha nästa höst/vinter... funderade på o köpa 104 men de känns ju som den kommer bli tok stor på han, han har 92 nu.

Är de nån som vet hur den är i stl? Eller om den är så i modell att de inte gör något att den är lite stor. Hade vart enklare om mitt csn hade kommit då hade jag köpt utan o tveka men nu blir de jackan o inget mer shopping (förutom en viss mössa, men den finansierar mina egna auktioner så bra).

• fabler
    fabler skrev 2010-01-07 22:08:44 följande:
    Ursch vad jag funderar, vill ju köpa denna www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=6... till sonen att ha nästa höst/vinter... funderade på o köpa 104 men de känns ju som den kommer bli tok stor på han, han har 92 nu. Är de nån som vet hur den är i stl? Eller om den är så i modell att de inte gör något att den är lite stor. Hade vart enklare om mitt csn hade kommit då hade jag köpt utan o tveka men nu blir de jackan o inget mer shopping (förutom en viss mössa, men den finansierar mina egna auktioner så bra).
    Gjorde de enda rätta o mailade dem o frågade så får väl se om de blir o lägga en beställning imorgon.
  • fabler
    Busbellan skrev 2010-01-08 21:22:35 följande:
    Jag har inte fått något gjort av det jag borde gjort idag. Jag borde pluggat och skrivit klart min text om genus klass och etnicitet (låter kul va ) Sen skulle jag fotat till T, men inte det heller blev gjort, vad har jag gjort idag egentligen???
    Inne o läser här som vanligt. Och måste fråga, läser du kanske sociologi?
  • fabler
    Busbellan skrev 2010-01-08 21:41:00 följande:
    Nepp, jag går lärarutbildningen
    okej. Skrev själv ett arbete om genus klass o etnicitet för 5år sedan inom sociologi därför jag undra. Har idag även skrivit klart (för opponering) min c-uppsats i sociologi så då va ja ju tvungen o fråga.
  • fabler
    Busbellan skrev 2010-01-21 20:06:18 följande:
    www.barnskoshopen.se under 50% ligger reaskorna och rabatten dras av i kassan
    de e tur man tjuvläser lite här inne, tack för tipset ett par skor till mig är nu påväg hem.
  • fabler
    LJ2 skrev 2010-03-11 20:21:22 följande:
    jag har med kunnat hålla mig.. eller rättare sagt.. jag har inte jag MÅSTE ha längre.. *haha, mina måsten ligger i deras garderober nu * finns lite som e ok, o kanske köper nåt mer plagg.. men, ja.. inget sådär nu.. tittat flera ggr, men blir snål tänkte spara alla pengar från lönen som blir kvar när nästa lön kommer.. o de e en del.. *salg lockar en del med kaaanske då* fast, lite kommer ryka.. så sugen på säng åt sonen!!! lillan behöver hans växasäng, så han ska ha ny =)) o så sugen på o göra om  nu!!! vet bara inte vilken säng jag vill ha åt han?? tips nån?? han har djungel tapet, så tror inte vad som passar, kollat på bilsäng annars, men-. nää..
    vill bara tipsa om en kanon säng www.sangjatten.se/default.asp&vkid=6&lid=3&ulid=49&vid=161&vbid=262&vaid=0# vi har de i vitt till sonen. snygg och kanon med lådor under.
  • fabler

hur är molo lurv i stl sonen som är nånstans mellan 92 o 98 ska han då ha 98 i molo lurv eller är dem stora i stl så de funkar med en 92?

• fabler
    Zvartaliljan skrev 2010-03-23 12:19:58 följande:
    Beror på vilken säsong men vårens är små, har 110 till Maia som är 104cm lång och den sitter precis, knappt någon växtmån.
    okej då vet jag. då är de dumt o ta 92.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16