• mousetrap

Mammaledig Tollered/Floda

Halloj! Här var en till mammaledig förälder från Floda :)
    Har varit på ÖF en gång, för några månader sedan, och då var det knôkatjockt med folk och då var min plutt så liten så vi hann inte med något :)
    Nu är min lilla snart 6 månader, och jag har precis som MariaLagom tvillingtjejer också, fast dom är 8 år nu {#lang_emotions_laughing}
    Kom ni iväg på någon promenix?

• mousetrap

Men vad kul att det var så många!
    Ja förutsättningarna för promenad är väl något begränsad för tillfället...

• mousetrap

Jag följer gärna med, om det är på förmiddagen.
    Behöver nämligen vara hemma till 13:20 då stora barnen kommer hem från skolan :)
    /Malin

• mousetrap

Klockan 10 blir perfekt!
    Jadu, frågan är vart det är lättast att gå nu. Hur ser det ut i Tollered? I Floda är det så där...

/Malin

• mousetrap

Hej igen,
    Det låter inte dumt! Jag ställer mig vid hotellet kl 10 imorgon då (vet inte vad det är för hotell, men SÅ många hotell borde ju inte finnas i Tollered (hoppas jag... ;)) Ligger det på vänster sida om man kommer från Floda?

Kul!

/Malin

• mousetrap

Ja jag och Annelie (och Oscar o Ellen :)) var på en promenad i Tollered!
    Sångstund i Lerum? Var och när?

• mousetrap

Ah, vad trevligt! Ellen är tyvärr för liten för det än. Men det var ju helt klart något att lägga på minnet! :)

• mousetrap

Nu vet jag inte vem du skrev till Annelie, men jag svarar ändå och lägger till lite annat som kanske är av intresse, allt i kyrkans regi ;)
    Babycafé är på tisdagar (var på torsdagar förrut) för barn upp till 1 år i Flodas församlingshem kl 10:00..
    Öppna Förskolan (0-6 år) är måndag och onsdagar 9:30.

Hade du lust att gå en promenad i Floda veckan förresten Annelie?

/Malin

Svar på tråden Mammaledig Tollered/Floda