Inlägg från: MariaLagom |Visa alla inlägg
  • MariaLagom

Mammaledig Tollered/Floda

Hej jag bor i Floda har en tjej på 5 år och två 1 åringar skulle vara skoj att fika/promenera

• MariaLagom

Hej det skulle vara jätte skoj stora tjejen går ju  15h på förskolan har du varit nått på öppnaförskolan?i floda jag tänkte jag skulle masa mig dit nån dag

• MariaLagom

Ja är inte riktigt säker tror det vid floda centrum det ska vara kyrkan som håller i det jag ska kolla upp det men det ska vara jätte populärt

• MariaLagom

Nej det är klart man inte behöver vara =) men eftersom det inte komunerna sparar in så är det tur att det finns jag ska kolla tider osv

• MariaLagom

Hej
    Jag har glömmt av att logga in här harkel har varit så mycket barnen har fått både det ena och det andra + att vi hade magsjuka som bara gick runt och runt men nu äntligen har dom varit friska ett bra tag...
    Jag skulle gärna ta den där träffen nu är det nog svårt med promenaden med tanke på all snö

mousetrap jasså det var knök fullt på Öf hmm vet inte rikigt finns ju inte direkt nån bra samlingsplats i floda direkt inte som jag känner till =)
    men va skoj att du med har tvillingar då har du säkert massa bra tips till mig =)

• MariaLagom

Blev det någon promenad för er? nån mer som ska till sångstund för små barn i Lerum nu på Måndag?

• MariaLagom

Hej japp hade tänkt att gå till öp på Onsdag måste ju dit nångång innan jag börjar jobba =( ska ni du/ni dit hade varit kul att ses jag följer gärna med på promenix eller om det är dåligt väder kan man ju fika på Aludden där är det ju barnvänligt och bra

• MariaLagom

Tisdag och Torsdag passar mig bra då är stor tjejen på förskolan

• MariaLagom

Hej!
    Ja det blir bra för oss =)

• MariaLagom

Jag var ju barnsången det var jätte trevligt Emilia och Filippa var väldigt blyga till en början men sen släppte det
    Anneli jag kan inte gå på Öp på Onsdag måste fixa en grej med jobbet =( usch känner mig som värsta velpellen =/ jag tänkte efter vi gått promenixen kanske vi kan fika på det nya fiket i floda om det inte är för mkt folk

• MariaLagom

Ja i bland känns det som att tiden inte räcker till phu vad bra att det inte vad nån fara men då syns vi på Torsdag

Svar på tråden Mammaledig Tollered/Floda