Inlägg från: MiniStumpan |Visa alla inlägg
  • MiniStumpan

2009 års bebisar i Lerum växer vidare...

Så hittade även jag hit.

Caroline. Haha jag tror inte man kan hjälpa dem. Men hux flux så kommer han på hur man gör bara. Han hade väl precis lärt sig att sätta sig upp nu eller? Efter att Max lärde sig sätta sig upp själv så tog det ganska exakt en vecka tills dess att han kom på att man skulle flytta händerna framåt för att kunna transportera sig dit man ville. Guuuud vad skönt det var att slippa  det där frustrationsgnället .

Oj vad mycket snö det är ute idag. Sååå mysigt. Synd bara att vi inte har nån pulka till Max. Inte för att jag tror att han skulle uppskatta pulkåkning lika mycket som vi men det skulle bli fina kort .

Nä åter till att städa bort lite av julen. Eller ja granen och tomtarna åtminstonde. Stjärnor, stakar, gardiner och mattor får vara kvar ett tag till.

• MiniStumpan

Caroline känner igen det där med att slå sig. Idag har varit en dag i trillandets och gå in i saker med huvudets tecken....Att man typ inte lär sig att om man ställer sig upp, under bordet, så slår man i huvudet i balken där under... :/ Stackars små. Tur de är tåliga.

Gick det bra på VV Mia?
    Gott att du fick, i alla fall, en natts riktigt god sömn. Hade också velat lägga Max i eget rum men just nu är nedervåningen inte det minsta inredd så det skulle inte kännes riktigt rätt att slänga ner honom där ännu...Men jag tror att han hade sovit bättre i eget rum. Jag märker ju bara när Andreas somnar på soffan tex. då sover Max jätte bra hela natten. Jag har en teori om att det beror på att han då inte hör Andreas snarkningar . Men han sover ju visserligen rätt bra på nätterna men han är inte alls lika "orolig" när Andreas somnat där ute.

• MiniStumpan

Antar att denna tråd försvinner nu, så hejdå alla. Fast många av oss "ses" ju på Facebook istället :)

Svar på tråden 2009 års bebisar i Lerum växer vidare...