• Mollson

Boken "När du kom till oss"

av Eriksson & Lindgren är slut hos förlag och hos de bokhandlare jag hittat på nätet. Jag vet att jag läst om andra liknande böcker i någon tråd men hittar den inte nu.

Någon som vet var man kan hitta den här boken eller en liknande bok?

Tacksam för alla svar.

• Svar på tråden Boken "När du kom till oss"
  • Spökdjuret
    tickan skrev 2010-01-12 13:21:40 följande:
    När jag besökte AC i somras så delade de ut boken Längtansbarnen gratis där. Kolla om de har kvar.
    Tack för tipset, jag ska maila dem och fråga.
  • miaskell

Fred: Vi har sett boken på Adlibris, men om man läser så står det att boken utgått ur sortimentet och inte går att beställa.

• Mollson

Idag kom boken per post från Akademibokhandeln i Karlstad. Det fungerade alldeles utmärkt att ringa närmsta Akademibokhandel så göra de en sökning i vilken stad boken finns.

Ni ringer sedan till just den bokhandeln- de gör ett köp i kassan och lägger till för porto (66 kronor tror jag det var). Tidigare så kunde de skicka böcker emellan sig men det gör de inte längre men det här fungerade jättesmidigt.

Så nu har våra små en varsin:)

• Kusin Knase
    Mollson skrev 2010-01-12 19:11:15 följande:
    Idag kom boken per post från Akademibokhandeln i Karlstad. Det fungerade alldeles utmärkt att ringa närmsta Akademibokhandel så göra de en sökning i vilken stad boken finns. Ni ringer sedan till just den bokhandeln- de gör ett köp i kassan och lägger till för porto (66 kronor tror jag det var). Tidigare så kunde de skicka böcker emellan sig men det gör de inte längre men det här fungerade jättesmidigt.Så nu har våra små en varsin:)
    Vad bra!
  • Snoopy1974

Har precis beställt den boken via telefon.
    Fick från Akademibokhandelns mail reda på att endast 3 butiker har den boken.
    Eskilstuna, Norrköping och Danderyd.

Ring dit och hör vettja

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Rapunzella
    Snoopy1974 skrev 2010-01-20 18:10:20 följande:
    Har precis beställt den boken via telefon. Fick från Akademibokhandelns mail reda på att endast 3 butiker har den boken. Eskilstuna, Norrköping och Danderyd. Ring dit och hör vettja
    Danderyd har slut nu...
  • april72

Tack för tipset!!! Jag fick tag på en bok i Eskilstuna som kommer på posten!

Mollsan, nu har våra två också varsin bok! :)

• Snoopy1974

Fick hem min igår Så fin så¨fin

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Fröken Joper

Hej!
    Nu finns boken inte kvar någonstans...
    Tyvärr hann inte jag få tag i någon, och nu undrar jag om ni har andra tips på bra böcker?

• Ninnii

"puffar"

Är intresserad av att hitta en bok liknande "När du kom till oss" av Ulrika Bokstad. Den verkar vara slut och omöjlig att få tag i.

Vet ni om boken finns att köpa någonstans?
    Finns det andra liknande fylla-i böcker för adopterade barn?

• Zabka

Boken dök upp i vissa Ica-Maxi-affärer under förra årets bokrea. Det kanske kan vara värt att spana efter den under årets rea?

• GladaHudik

Jag har 2 ex som är till salu. Skicka ett meddelande till mig med er adress så fixar vi det. =)

• fabbemam

Hej
    De finns fortfarande på Ica Maxi i Eskilstuna, i alla fall före jul. Jag har ett par ex. om någon vill köpa. Maila min inbox så fixar vi det.
    Fabbemam

• Ninnii

Tack snälla för tips och erbjudanden!

Hoppas att jag får tag i boken!

Svar på tråden Boken "När du kom till oss"