• adam01

kille i trosor, går de ann ?

Jag är en kille som känner en längtan efter att använda tjejunderkläder till vardags. Alltså trosor istället för kalsonger . Poängen är inte att se feminin ut, utan att bara trosor för att de är skönare.
    bara ett byte "rakt av" av underkläderna.
    .
    OBS att jag inte får någon sexuell upphetsning, och jag har ingen som helst lust att klä mig som tjej fullt ut eller att försöka se så tjejig ut som möjligt.
    Frågan är, ska jag glatt acceptera att jag vill använda underkläder tillverkade för tjejer, eller är det att tänja för långt på
    könsgränserna? Hur kan omgivningen reagera? Och hur informerar man sina
    närmaste, det lär ju synas i tvättkorgen?

• Svar på tråden kille i trosor, går de ann ?
  • adam01
    Dilong skrev 2010-01-05 01:11:12 följande:
    Finns det inte motsvarande killmodeller?
    jag vet faktist inte
  • adam01
    Neko skrev 2010-01-05 06:41:06 följande:
    vilken modell på trosor är det du gillar?
    jag gillar vanliga modellen sen hipsters, och självklart boxers, gärna med lite spets i kanten är inte fel
  • adam01
    Dilong skrev 2010-01-05 15:48:05 följande:
    Egentligen borde ju de få som får reda på att ts har tjejtrosor inte bry sig, men sådan är nog inte verkligheten. Jag tror det är mer accepterat att tjejer har killkläder än tvärtom. Varför?
    jadu de undrar jag också varförde borde ju vara samma sak
  • adam01
    ahlcec skrev 2010-01-05 08:17:26 följande:
    Egentligen är svaret solklart ja, för vad spelar det för roll? Men så häromnatten tyckte jag det såg ut som om minsnubbe hade mina enkla svarta bomullstrosor på sig och jag bara: Nejmen vaihelv..? Vafan, har du MINA trosor?! Så jag är nog inte sådär skönt laidback som jag tror ändå.
    skulle du acceptera ifall din ''snubbe'' skulle villja använda trosor?
  • adam01
    Dilong skrev 2010-01-05 16:29:17 följande:
    Inte för att det egentligen spelar någon roll, men spetskanten kan du ju knappast vilja ha av bekvämlighetsskäl, eller?
    nej men de är alltid snyggare !!
  • adam01
    ahlcec skrev 2010-01-05 18:09:39 följande:
    adam - ja det finge jag ju göra. Jag skulle naturligtvis inte göra slut för att han vill ha trosor. Men han skulle inte få ha mina.
    okej nej de är klart isåfall skaffar man ju egna trosor men okej , de är bra !
  • adam01
    Neko skrev 2010-01-06 10:23:43 följande:
    Men boxers är väl ungefär som killunderkläder eller har jag missuppfattat? Tror inte hipsters skulle se så konstigt ut på en kille heller, finns säkert de som passar i det =P Och ja, de är trevliga att ha på sig =)
    jag vet inte men jag upplever inte boxertrosor är lika kalsonger , de sitter annorlunda ,  ja hipsters är den skönaste modellen tycker jag iallafall.
  • adam01
    lillie skrev 2010-01-11 09:52:24 följande:
    Jag tror inte man får plats med snopp och pung i ett par trosor.
    okej men jag får , har vissa metoder
  • adam01
    Kya skrev 2010-01-11 09:55:59 följande:
    varför använder du inte vanliga briefs? www.uppercut.se/default.asp?page=product∏... det är ju "trosmodell" men för män. antagligen bekvämare för dig också, de är ju tillverkade för att man ska kunna rymma ett paket också.
    nej  jag vill bli av med alla trånga resorer och annat , vanliga troser utan resorer är de bästa
  • adam01
    Kya skrev 2010-01-19 17:39:46 följande:
    men tjejtrosor har ju resår också, hur tror du annars att de sitter upp?
    ja men de är inte lika stor , grov resor , + att  trosor sitter bara skänare,  får allt att sitta på plats , 
  • adam01
    Dilong skrev 2010-01-20 07:01:32 följande:
    OT: En kompis trodde stringtrosor hette springtrosor, för "de går ju in i springan" 
    haha jasså!
  • adam01
    Leo1977 skrev 2010-01-20 08:40:14 följande:
    Om du trivs i det är det väl inga problem! :) www.glawe.se/blogg
    nej precis  , äntligen någon som förstår mig ;D
Svar på tråden kille i trosor, går de ann ?