Allergitråden
Jag tål inte gluten ,laktos, mjölkprotein ,vet ni något billigt man kan köpa eller göra så man har frukost i en vecka, nu får jag gå och köpa varje dag :(
Jag tål inte gluten ,laktos, mjölkprotein ,vet ni något billigt man kan köpa eller göra så man har frukost i en vecka, nu får jag gå och köpa varje dag :(
Jag tål semper rena havre, tackar så mycket för tipset .
idag ska ni höra nåt, jag pratade med min dietist idag för jag skulle fråga om journaler, då sa han åt mig en annan sak ,soyyoghurt blåbär som jag skulle prova till nästa gång vi träffas innehåller mjölkprotein har dem kommit på han fick brev från företaget och de kan även finnas i naturell så tur att inte jag har provat de för jag tål inte mjölk,mjölkprotein ,gluten
tur att min dietist hann varna mig innan jag provade soyoghurt blåbär go green eftersom de innehåller mjölkprotein.
El i japps ,de var en här som hittade länk där de står ,så go green ska återkalla alla yoghurtar.
el i jag äter soja och är mjölkproteinallergisk
el i ja de var en himla tur
i torsdags fick jag i mig lite mjölk från leverpastej och jag fick världens magkramp och svettningar och diarre och illamående,det höll på ända fram till fredagförmiddag, fy jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv ,var på väg att åka in till akuten för citykliniken ville det, men så ringde jag sjukrådsgivningen och hon tyckte inte det för de är så svårt när de gäller magen. jag testade papavariin och de hjälpte lite bara.