Inlägg från: Tudor 05 |Visa alla inlägg
  • Tudor 05

Vilka namn anses som White Trash-namn?

Adoniram skrev 2009-12-30 13:42:24 följande:
    Kevin och tindra har blivit symboler på WT-namn. Inte för att de är mera WT än andra wt-namn, men för att är vanliga och symboliserar tiden där föräldrar skulle ge barn speciella namn i hopp om att barnen villa vara mera specialla än de är. Om 20-30 år är det kanske inte så roligt att heta dessa namn och man möt5s nog av kommentarer som "jaha, du föddes på den tiden"..Det finns flera i tråden som nämner de vanlilgaste namnen som man förbinder med WT.Namn som slutar på y (Jonny, Ronny, Sonny, Conny, Lenny, Tommy, jimmy osv.) är mera 'kåkfarar-namn' än WT. Namn man fåorbinder med raggare, småkriminella och epa-traktorer.Konstiga och väldigt onödiga stavningar är en solklar WT-stämpel.
    hahah, ånej, jag heter Jenny så jag har alltså ett kåkfararnamn.... fast det kanske bara gäller killnamn?
    och min gulliga farfar heter ju Sonny.
  • Tudor 05

Cewin kommer jag aldrig få till Kevin. jag kommer alltid att läsa det som Sevin.

Ja, Z,W,X och Q i namn där de inte "ska va", och även H, är det som är mest WT isåfall.
    Typ Wilma, Tindhra, Zaga, Melvin, Theo. det är mycket finare med Vilma, Tindra, Saga, Melvin och Teo. Eller nej... Theo/Teo är ett smeknamn för mig. Teodor ska det vara.
    och Tindra tycker jag tyvärr inte om alls.... det är ett verb.

• Tudor 05

haha, jag kunde inte ens skriva Melvin med W i mitt inlägg ovan.... hahah... det blev automatiskt "rätt".

• Tudor 05
    Verbalize skrev 2010-01-02 13:17:48 följande:
    haha mina söner heter MarcusMaximillian (Maxen)Melvinväldigt söta pojkar dock
    fast du hade ju "rätt" stavningar i dem :)
    ja, Marcus kan ju stavas med K också såklart, men c i det fallet är ju inget konstigt.

och Maximillian har ju aldrig stavats Maksimilian ;) hahah
Svar på tråden Vilka namn anses som White Trash-namn?