Tian 10 skrev 2010-01-17 11:09:26 följande:
Mojutten; låter som bra tecken! Mina tummar är blåa!Puchiko; hälften av det blåa är för dig. Tröttheten för mig kom direkt så hoppas din trötthet är av samma anledning!Surikaten; när ska du på kub? Tyckte också att det var lite jobbigt just när alla symptom avtog helt eller delvis. Man vill känna sig gravid. Hormonrand är ju
iaf ett bra tecken.Heavensangel; visst är det skönt att få på sig gravidkläder. Spänner inget.Gravidkläder...Vero Moda har i sin butik på hansagallerian. Och jag kollade på H&M och de verkar få in lite roliga kläder nu till våren, kolla deras hemsida. Oftast är det lättare att köpa dom där än i butiken.Ta reda på könet... Min sambo ville verkligen veta, mycket tror jag att det var för att det skulle bli lite mer verkligt för honom. Och själv kände jag att jag vill veta om det var en hon eller han i magen i stället för den. Sen var det bra att vi hade bestämmt oss, jag såg direkt på
ul att det var en kille. Trist om vi gått därifrån och jag hade vetat men inte min sambo. Zix; blir spännande att höra på måndag vad det blir.Claire; så länge ni har kul så spelar det väl ingen roll. Ni har ju ändå sex av kärlek till varandra så ert lilla pyre blir ändå gjord av kärlek!Ska snart iväg och ta nya foto. Får se om sambo vill vara med denna gången.
Jag ska på KUB på torsdag. Tycker att tiden går så långsamt dit.
Spännande med nya foton på magen! Fick du men sambon denna gången?