Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Ronyas matte skrev 2010-01-03 18:14:47 följande:
    Ja.. skam den som ger sig...
    precis hehe
  • Puchiko

om det inte kliar eller luktar så är det ingen fara förklarade min gynekolog.

• Puchiko
    SailorGirl skrev 2010-01-03 21:42:47 följande:

Jag tror bara det är en vanlig flytning, ser massa såna på mitt jobb iom att jag är med vid varje gyn-undersökning. Alla flytningar ser olika ut och många har vita flytningar.
  • Puchiko

Jag är för övrigt på försök 5 nu, slutade med p-pillrena i maj men en vecka efter att vi bestämt oss för att sluta med dem fick sambon jobb på gotland och åkte iväg direkt.. så detta är femte ordentliga försöket.

by the way, mensen har inte kommit..

• Puchiko
    First baby skrev 2010-01-04 12:00:15 följande:
    Long time no see...Lycka till till er som väntar på plusset! Jag jobbat asmkt... är trött när jag kommer hem. Ska på RUL på tors..återkommer med mer info då. Hej på er.
    Spännande med rul Jobbigt att vara så tröt hela tiden, men jag vet hur det är pga min järnbrist..
  • Puchiko
    Lurven83 skrev 2010-01-04 12:26:07 följande:
    Glömde helt bort att testa äl idag. Men börjar imorgon ist.
    testa nu då
  • Puchiko
    Lurven83 skrev 2010-01-04 12:31:03 följande:
    jag tog ett litet test här på jobb men syndes inget, för mig är det bäst på morgonen då jag inte kan hålla mig länge, för jag kissar jätte ofta. För lite blåsa haha. Men det är ändå lugnt. Vill egentligen bara vara i god tid, så borde få stegring på Torsdag först.
    Aha synd.. men imorgon gäller det då
    SailorGirl skrev 2010-01-04 12:36:40 följande:
    Låter lovande *hoppas*
    Ja gör det Idag är det dag 35. Så skräm kärringen så att hon inte kommer.. brukar dock alltid få min mens på morgonen..
  • Puchiko
    Lurven83 skrev 2010-01-04 13:11:41 följande:
    Puchiko ja jag ska bara komma ihåg det Idag längtar jag bara till imorgon, ska jobba enda till kl 21 ikväll. Fast imorgon kväll är jag ledig, ska bli så skönt och bara mysa med gubben.
    lägg den på toan ikväll när du ska lägga dig
  • Puchiko
    Lurven83 skrev 2010-01-04 13:12:26 följande:
    oj visste inte man kunde kopiera en länk så
    haha inte jag heller :D
  • Puchiko

Du får ställa klockan och gå upp före honom

Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4