• Alisa

Vi som älskar Villervalla - del 7

Här är tråden för oss som älskar Villervalla!

{#lang_emotions_flower}      www.villervalla.se      {#lang_emotions_flower}

BILDTRÅD

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46896106.html

Tidigare trådar:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32943134.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35440821.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38507769.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m41662150.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m44329785.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46825640-42.html

Tidigare bildtrådar:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m33073744.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35440876.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m38507882.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m41662103.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-04 21:10
    NY BiLDTRÅD

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49764117.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 13:46

Storleksguide:

Tröjor är i regel små så man får gå upp en storlek.
    Bomullsbyxorna långa, max normala storleken
    Velourbyxorna normala till små, vanliga storleken funkar men tror även de går att gå upp en storlek utan problem.
    Shorts små, gå upp minst 2 storlekar
    Mössorna väldigt små
    Strumpor normala till små
    Leggings normala men stora i midjan om man har en smalis.

samt egen upplevelse
    Velourklänningarna normala till små (gå gärna upp en strl)
    jeansklänningen större i strl

• Svar på tråden Vi som älskar Villervalla - del 7
  • eec82
    CamillaJ skrev 2010-01-26 20:47:33 följande:
    Mejlade med dom idag då hon sa att dom skulle få ut allt senast måndag på hemsidan ;) det dröjer om man säger så är ju fasen en hel vecka. Men men det var nåt strul med websidan osv osv.....
    å fick ju jag som svar förra veckan, hoppas de stämmer. Vill så gäran shoppa lite från hemsidan. :o)

Har inte så nära till vv butik eller återförsäljare. Vill kunna vänta men min son behöver nya byxor å e så kräsen då jag går runt å letar tänker att vv har nog snyggare... haha
  • sarsparis
    mellerud skrev 2010-01-26 21:10:10 följande:
    Vad är det för skillnad på årets och förra årets jacka???
    Förra årets jacka hade bara stjärnor, årets har med ring runt...
  • scooby
    CamillaJ skrev 2010-01-26 20:47:33 följande:
    Mejlade med dom idag då hon sa att dom skulle få ut allt senast måndag på hemsidan ;) det dröjer om man säger så är ju fasen en hel vecka. Men men det var nåt strul med websidan osv osv.....
    Seegt!! Så var det sist oxå... strul med weebsidan. Dax att anlita någon annan som fixar hemsidan kanske?
    ~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • ÄlskadeUnge

Någon här som har vindtäta jackan med stjärnor på? Hur är den i kvalitén? Andas den något, eller är den tät som typ galon? Tänkte om den andas så kan man ju ha den med typ fleecetröja under till hösten.. Den gröna var ju superfin Är så svårt att se på bilderna vad det är för kvalité.. tacksam för svar..

• sarsparis
    ÄlskadeUnge skrev 2010-01-27 20:33:31 följande:
    Någon här som har vindtäta jackan med stjärnor på? Hur är den i kvalitén? Andas den något, eller är den tät som typ galon? Tänkte om den andas så kan man ju ha den med typ fleecetröja under till hösten.. Den gröna var ju superfin Är så svårt att se på bilderna vad det är för kvalité.. tacksam för svar..
    Vet inte hur årets jacka är,men är det som fjolårets är den vattenavvisande och lite grövre tyg med foder inuti, min son hade fleece under sin jacka förra våren och jag tycker inte att han var svettig på något sätt. men detta är ju ingen funtionsjacka av något slag som både andas och är vattentät så man kan nog inte ställa för höga krav på andingsförmåga.
  • ÄlskadeUnge
    sarsparis skrev 2010-01-27 20:47:22 följande:
    Vet inte hur årets jacka är,men är det som fjolårets är den vattenavvisande och lite grövre tyg med foder inuti, min son hade fleece under sin jacka förra våren och jag tycker inte att han var svettig på något sätt. men detta är ju ingen funtionsjacka av något slag som både andas och är vattentät så man kan nog inte ställa för höga krav på andingsförmåga.
    Okej, nej det var det jag gissade då det inte stod något om andningsförmåga eller så. Jaja, jag får se hur jag gör Den som finns på hemsidan nu, är det årets modell?
  • LitenIsa

Hur lång leveranstid har dem egentligen? Var över en vecka sedan jag beställde och betalade och har inte hört ett knyst från dem.

• Dahlia
    LitenIsa skrev 2010-01-28 08:21:12 följande:
    Hur lång leveranstid har dem egentligen? Var över en vecka sedan jag beställde och betalade och har inte hört ett knyst från dem.
    Ibland kan det ta tid!
    Jag beställde den 11 januari och fick kläderna den 25 januari.
  • LitenIsa
    Dahlia skrev 2010-01-28 08:25:06 följande:
    Ibland kan det ta tid!Jag beställde den 11 januari och fick kläderna den 25 januari.
    Inget plus i kanten för att dem är snabba då{#lang_emotions_cool}
  • Dahlia
    LitenIsa skrev 2010-01-28 08:27:53 följande:
    Inget plus i kanten för att dem är snabba då

Men ibland när man beställt så har det kommit inom några få dagar.
    Så det varierar alltid massor i tid på deras leveranser.
Svar på tråden Vi som älskar Villervalla - del 7