Inlägg från: lillasmilla |Visa alla inlägg
  • lillasmilla

Bästa amningsinläggen???

Nä, har slutat amma, men jag använde nubys, de är tunna och bra! Även coops tyckte jag var tunna och bra. Ville inte heller att de skulle synas... Apotekets är ju värdelösa... Köpte även tvättbara på babyproffsen, men de var helt kass, sög inte upp ngt, och var typ hårda så de följde inte bröstet..... Lycka till!

• lillasmilla

Jag köpte nubys på maxi. Marginellt dyrare än de andra, men det är de värda! För övrigt så använder vi nubys nappflaskor nu, och de är sååå mycket bättre än vanliga esska... www.nuby.platformtwo.com/index.php&task=blogcategory&id=17&Itemid=33&lang=en de längst ner använde jag. =)

• lillasmilla
    83a skrev 2009-12-16 12:42:24 följande:
    Det är säker inget fel på natusans amningsinlägg vad det gäller att hålla tort osv men jag tycker dom är lite för tjocka. dom syns genom tröjan trots att dom är hud färgade
    Japp! Visst jag tyckte det var jättemysigt att amma, men jag gjorde det i somras (tunna kläder) och då vill man kanske inte bli sedd som en mjölkko av varenda kotte man möter på stan.... Testa nuby! Tunnare, och större så att de följer hela bröstet. =)
Svar på tråden Bästa amningsinläggen???