Inlägg från: Glitter2 |Visa alla inlägg
  • Glitter2

Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10

Sofia
    kramar om

• Glitter2

Hej Lapinette
    Klart vi minns dig! Jag har undrat mycket hur det går för er. Hur känner ni inför att adoptera ett äldre barn?

Jag har plussat efter en ny ivf och är nu i vecka 14.

Sofia
    Vad händer nu?

• Glitter2

Lapinette
    När jag läst om SN verkar ser ofta vara typ dålig syn, sämre hörsel eller kanske ett stort födelsemärke osv. Läser du något i adoptionstrådarna om de här frågorna? Det är väldigt spännande och intressant/lärorikt tycker jag

• Glitter2

Men Need!!
    Underbara nyheter, jag börjar gråta här vid telefonen Det är ju fantastiskt och jag önskar dig verkligen, verkligen lycka och du, det är helt ok att vara ego med såhär underbara härliga nyheter
    Kramar

• Glitter2

Tråkigt Gazelle
    Men skönt att du ändå kan känna att det inte är en katastrof. Som du säger får ni fokusera på de två fina döttrar ni har, och starkglögg
    Önskar dig en fin adventstid

• Glitter2

Gazelle
    Mår illa igen. Och rätt tung. Det är överhuvudtaget med små underverk i magen när det finns ett 3årigt underverk här på hemmaplan

Jag kan ana känslan av tomheten. Det var nog liknande vi kände i våras när det misslyckades och vi bestämde att det blir bara 3 försök sen orkar inte jag mer! Då slog det mig plötsligt att "oj, det kanske är så det blir"

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10