Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
Sofia
kramar om
Sofia
kramar om
Hej Lapinette
Klart vi minns dig! Jag har undrat mycket hur det går för er. Hur känner ni inför att adoptera ett äldre barn?
Jag har plussat efter en ny ivf och är nu i vecka 14.
Sofia
Vad händer nu?
Måste erkänna att jag är väldigt nyfiken på Grisen
Lapinette
När jag läst om SN verkar ser ofta vara typ dålig syn, sämre hörsel eller kanske ett stort födelsemärke osv. Läser du något i adoptionstrådarna om de här frågorna? Det är väldigt spännande och intressant/lärorikt tycker jag
Men Need!!
Underbara nyheter, jag börjar gråta här vid telefonen Det är ju fantastiskt och jag önskar dig verkligen, verkligen lycka och du, det är helt ok att vara ego med såhär underbara härliga nyheter
Kramar
Varför går det inte att göra FET på söndag? Har de stängt?
Hurra hurra! För Lycka idag
Tråkigt Gazelle
Men skönt att du ändå kan känna att det inte är en katastrof. Som du säger får ni fokusera på de två fina döttrar ni har, och starkglögg
Önskar dig en fin adventstid
Gazelle
Mår illa igen. Och rätt tung. Det är överhuvudtaget med små underverk i magen när det finns ett 3årigt underverk här på hemmaplan
Jag kan ana känslan av tomheten. Det var nog liknande vi kände i våras när det misslyckades och vi bestämde att det blir bara 3 försök sen orkar inte jag mer! Då slog det mig plötsligt att "oj, det kanske är så det blir"
Gazelle
Vecka 31