Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10
Lycka!!! Men så roligt!!! Ja, det är tidigt förstås, men jag håller alla tummar för er.
Jo, det är dubbel känsla, men bara att gilla läget. Nu har jag ju chans att få hjälp.
Sofia, tack! Jo, det blev 2,0 så jag är säker på att komma in. Kanske din bror borde göra en utredning då, det blir ju så mycket lättare med livet om man kan få hjälp. Håller tummarna för ert syskonförsök!
Glitter, spännade, håller tummarna för er. Du får se till att lugna ner jobb-tempot lite nu då.
Annars är det bra med oss, barnen fyllde 3 år i onsdags, tänk vad tiden går, och igår slutade de med nappen och blev stora. En del abstinens, men redan i kväll gick det bättre än igår, och då har de varit väldigt förtjusta i nappen, och vi med ska erkännas, mycket smidig ljuddämpare.
Min syster har börjat sina barnförsök och nu fått diagnos endometrios, tur i oturen att hon haft så ont så hon relativt snabbt fick komma in för undersökning som visade på chokladcystor och nu ska hon nedregleras i 6 månader med sprutor 1/mån, sen ska de operera tror jag. Hoppas att det går bra för dem sen.
Kramar till alla, och hoppas få höra ifrån alla och även er som varit borta ett bra tag.