Inlägg från: Glitter2 |Visa alla inlägg
  • Glitter2

Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10

Gazelle
    Nja, SH var ju inte så positiva till att jag skulle äta trombyl och vad gällde fragminsprutorna jag tog under hela graven var de inte ens inblandade i det. När vi bestämde oss för Trombylen vägrade SH att utföra ÄP. Vi fick ljuga lite och jag åt ingen Trombyl på ÄP dagen men tog innan och efter.
    Så tänker jag att SH är lite stela i sina åsikter men vi får soom sagt se. Hoppas ju på egna försök under sommaren

• Glitter2

Åh Need
    Det är inget du är förtjänt av men jag grät när jag läste ditt inlägg. Alla vi som är här inne har ju följt varandra länge nu och ni är som "en andra familj" på ett sätt. Jag önskar så hett för er skull! Och det gäller Lapinette också, att det ska bli bra. Med en liten i familjen
    Många kramar och kraft till er alla

• Glitter2

_betjänt_ av skulle det ju stå!! hjärnsläpp

Skönt att det trots allt har gått bra Need

• Glitter2

Lapinette
    Vad kul!

Need
    Klart jag tänker på dig, det gör vi alla. För sorgen över barnlöshet, den vet vi alla hur den känns oavsett hur länge vi fått vänta.
    Kramar till dig! Och ny kraft!

Vi tänkte börja försöka till sommaren och tills dess gör vi inget speciellt utan kör på som vanligt. Dotterna blev magsjuk i fredags och jag har också mått illa sen dess men inget har brutit ut och nu kommer tankarna....Men jag vill inte väcka något fånigt hopp om "mirakler" hos mig själv så än så länge tänker jag "magbakterie". Ni vet ju hur det blir, trots att vi inte alls tänkt oss en till just precis nu så vore det ju ett otroligt mirakel och för vår del tar vi verkligen allt som det kommer

• Glitter2
    Lycka77 skrev 2010-05-12 21:52:38 följande:
    Need- vi har det bara bra. Signe fyller 1 år nästa vecka, det är helt otroligt!Lapinette - det låter härligt med resorna och att det går framåt på adoptionsfronten! Glitter - Jag hoppades också på ett mirakel för ett par veckor sedan, men här var det tyvärr magsjuka, hoppas på bättre lycka för dig!  
    Lycka
    Jag skrattade lite åt ditt inlägg. Tänk vad roliga vi är
    Magsjuka ja...
  • Glitter2

Lapinette
    Nu är det mitten på veckan, eller ja nästan, ett stort grattis på födelsedagen

Need
    Nej, fy sjutton! Att det måste bli så  Ta hand om dig nu
    kramar

• Glitter2

Bihåleinflammation, på mig. Det är ju bra för inte önskar jag dottern det här men jag mår pyton
    Och det verkar som hon fick magsjuka, blev sen direkt förkyld, smittade mig, jag blev aldrig frisk utan 2 veckor senare har jag utvecklat det här och tydligen smittat dottern igen för nu är hon sjuk...igen!
    Det är deprimerande att aldrig vara frisk

Lapinette
    Vad härligt att det går framåt!

• Glitter2

Miss Gul
    Underbara mirakel

Hoppas ni alla får njuta av sommaren

Vi är sjuka igen... men det gör ingenting! För vad gör väl den ena bacillen efter den andra (eller foglossningar ) när små mirakel inträffar!!

• Glitter2

Miss Gul
    Oj, nä nu blev det fel. Jag försökte vara lite rolig där och syftade på dina foglossningar
    Men jag hetsar inte upp mig (ännu) vi kan vänta lite, jag har en del roliga grejer som väntar i vår och vill gärna få vara med där

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10