• Muskot

Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10

Nämen titta vad det händer saker! Halloj allihop! Stort grattis till Miss Gul och lilla parveln - jobbigt med infektion och allt men skönt att det är över nu! Och Lycka, gravid bara sådär! Grattis!! 

Och Mala, jag säger som alla andra, det måste kännas bra att ha fått diagnos och kunna få behandling också. Coolt med läkarlinjen!

Och många kramar till Need - och grattis till bröllopet, vad roligt!

Lapinette, vad spännande det låter med Sydkorea! Hoppas att ni snart kommer vidare där.

Här går tiden fort som för alla andra tror jag - grabben är två och ett halvt nu och nära en meter lång och man kan föra långa diskussioner med honom och han är naturligtvis fortfarande heeeelt underbar.

Vi har funderat lite grann på om vi ska göra nya ivf-försök, men har inte kommit till skott än. Man går ju och fyller 40 i år till råga på allt

Kramar till er allihop, Gazelle och Glitter och Sofia71 och om jag missat nån så kram på den också! 

• Muskot

Och Skorpis, hur kunde jag glömma Skorpis! Kraaam!

• Muskot

Oj Sofia, då håller jag tummarna nu! Vad spännande! 

Ja, det är ju det där med ångringsrisken om man inte försöker. Jag har liksom hoppats att vi skulle vara ett av de där paren som plötsligt bara lyckas på egen hand efter ett ivf, men det verkar inte hända

Skulle vara inressant att se vad de skulle säga på S:t Göran (för gör vi om det så går vi nog tillbaka dit, det gick ju s bra sist ), och hur mina värden är nu efter sisådär tre år. Vi fick inga frysisar så det blir till att börja från början i så fall. 

Svar på tråden Vi som går och har gått på SH / St Göran / CvL del 10