• villofantasi

Idol vinnaren Erik Grönwalls flickvän upp på scenen

Erik Grönwalls flickvän upp på scenen mitt under vinnarframträdandet i Idol. Vad tycker du?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-12 21:28
    Här är det omtalade ögonblicket:

• Svar på tråden Idol vinnaren Erik Grönwalls flickvän upp på scenen
  • vilda bebin

reagerade också på detta faktiskt. När hon rufsade om honom i håret så tog han tom ett steg tillbaka. Å det var han som drog upp pappan, hon hoppade upp själv...
    Nä, det var helt klart hans ögonblick...

• iolanthe
    n1ettan skrev 2009-12-13 08:31:35 följande:
    Jag tycker faktiskt att man får ha synpunkter på en produktion som Idol - det är ju en musiktävling där vi tvtittare bestämmer vem som går vidare. Det är vi som roas och underhålls, då tycker jag att tv4 kan erbjuda en viss kvalitet och ett visst innehåll. Dit räknar jag att vi får se vinnaren sjunga finallåten! Klart att vi vill se honom sjunga, det är ju tittarna som bestämt att han är bäst. Nu blev det inte riktigt så, han hade sin flickvän bredvid sig, hon lät honom inte göra sitt jobb- att sjunga finallåten för oss tittare! Jag tycker att det hade varit helt ok om hon som pappan bara gick upp och kramade om honom och grattade, det syns ju tydligt att dom är unga och kära. Men Erik hade ett jobb att sköta, inte kan man ha med sig sin partner då. Hans framträdande blev lidande och då är det inte längre ok. Jag hade velat se honom flirta med publiken, rusa runt och sjunga - det var vad jag hade väntat mig - Eriks tack till oss som röstat! Den största syndabocken är väl tv4 tycker jag, de borde ha sett situationen och att flickvännen som inte är mediavan kanske inte riktigt förstod vad som lämpade sig bäst i ett tvprogramm. Däremot tycker jag inte det är rätt att smutskasta flickvännen och slänga glåpord efter henne - hon följde sitt hjärta - och någon mer sansad person borde ha hjälpt till att få henne av scenen.
    Jättebra skrivet, jag kan bara hålla med. Men så får man inte tycka, då är man avundsjuk och kär i Erik. Lustigt bara att då är även min man, min syster och hennes man och min mamma kära i Erik .

Men, efter att ha läst lite mer i den här tråden inser jag att folk är fruktansvärt elaka, det finns tydligen inga spärrar alls. Från att tycka att en person uppförde sig olämpligt borde steget vara långt till att starta fb-grupper och mobba någon på nätet, men tydligen inte, skrämmande. Jag tycker jättesynd om henne, hon förtjänar inte detta på något sätt och jag undrar om folk inte är väldigt avundsjuka i alla fall.
  • O Z
    froppen skrev 2009-12-13 03:59:40 följande:
    På tal om att hata men kan man inte hata en e gen tex familje liv s med lem på face book? Typ "i dolma" någon? DET skulle vara jätte kul! Tyck er jag! Typ sär deles kul Nån som hak ar på de t?? ??? ?? ?
    Intressant inlägg, hon lär ha skrivit idol-mes och i så fall stavat alldeles rätt...
  • vimsan06

Inget att bli arg över. Bara ett sånt där skräck-förtjusande ögonblick när man trycker kudden mot ansiktet av skam. Otroligt pinsamt. Har själv adrig kunnat leva efter min pappas mott "låt var och en skämmas för sig"
    får gömma kontrollen för min kille då han av ren refex byter kanal vid såna här ögonblick.

Men helt allvarligt det är då det vinnar uppträdande som jag uppskattat mest. För det fick mig att känna nåt.

• mion

vilda bebin skrev 2009-12-13 08:41:51 följande:

reagerade också på detta faktiskt. När hon rufsade om honom i håret så tog han tom ett steg tillbaka. Å det var han som drog upp pappan, hon hoppade upp själv...Nä, det var helt klart hans ögonblick...
    Men guuuuuuuuuuuud!!! Rufsade hon om honom i håret oxå???? DET kan juinte accepteras! Gud att ni orkar,undra vem som är pinsam egentligen?
  • Suck och suck
    Bonanza skrev 2009-12-12 23:36:10 följande:
    Självklart ska man gå med i facebookgrupper som hånar henne, herregud - vem som helst fattar väl exakt hur man beter sig om ens kille vinner idol? Det är ju sånt man tränar på hemma framför spegeln.
    Ha, ha, ha .
  • Suck och suck
    Bonanza skrev 2009-12-12 23:36:10 följande:
    Självklart ska man gå med i facebookgrupper som hånar henne, herregud - vem som helst fattar väl exakt hur man beter sig om ens kille vinner idol? Det är ju sånt man tränar på hemma framför spegeln.
    Helt otroligt, att det är sådant hånande med facebook-grupper alltså!
    Men jag ha, ha:ade åt att man ju inte direkt tränat framför spegeln på sånt.
    Det var ju ungefär det jag skrev i mitt inlägg tidigare.
  • Sofialo

Men snälla! Vilken larvig tråd! Bittert

• Alisa

lite pinsamt att hon inte fattade, både när han tog bort hennes hand ur håret och dessutom släppte henne flera gånger...
    inget att hetsa upp sig för dock.

Svar på tråden Idol vinnaren Erik Grönwalls flickvän upp på scenen