Inlägg från: rosamoln |Visa alla inlägg
  • rosamoln

Värna om era katter - håll dem inne!

Min katt vill inte heller vara ute!
    Vi tar ute henne i koppel ibland, för att vänja henne. Om det är bra eller inte vet jag inte... Hoppas att hon gillar det lite i alla fall. Hon är ju nyfiken av sig.
    Hon ÄLSKAR att vara innekatt. Vissa katter passar helt enkelt inte för att vara innekatter, medans andra katter inte passar som innekatter. De sistnämnda bör vara ute på landet, inte i stan.

• rosamoln

Zabw

Vadå, vet inte du om din katt trivs? Det var ju inte bra i så fall... Jag ser i alla fall på min katt om hon trivs eller inte.

• rosamoln

Zabw

Om du vet att din katt trivs, borde väl knytets veta om hennes katt trivs?

Dessutom är det skillnad på katter och människor. Jag vill vara ute, det vill inte min katt. Hon trivs inne, det VET jag.
    Vi har provat att ha katt som inte trivdes inne, istället fick ägaren tillbaka den, så han fick vara ute, på landet.

• rosamoln

Zabw

Okej, då förstår jag Själv har jag svårt för katter nära vägar, men jag orkar inte lägga mig i den diskussionen tror jag.

lilla mej

Hihi, ja jag fattade inegnting först.

• rosamoln

Norahs mamma

Vadå, "det sista den gör"? Grymt!

• rosamoln

E och M s mamma

Hoppas att ni hitter kissen! *tröstar*

Har ju hört om historier om katter som kommit hem efter en lååång tid, så det finns hopp!

• rosamoln

Norahs mamma

Aha, det var så du menade! Trodde att du skulle slå ihjäl katten, blev riktigt orolig!

Svar på tråden Värna om era katter - håll dem inne!