Inlägg från: Bodi |Visa alla inlägg
  • Bodi

Värna om era katter - håll dem inne!

Jag har släppt ut mina innekatter vid några tillfällen, det började med att en utav dom blev attakerad av en hund och dog endast 7 månader gammal,
    den andra blev påkörd och klarade sig men hade krossat bäcken och invärtesskador men jag fick i allafall chansen på den katten och tog den.
    Skulle aldrig släppa ut mina katter igen.
    Jag har en rastgård till mina katter där de kan springa och busa och de får vara överallt i huset. :)
    Dom är mina små älsklingar

• Bodi

jag skulle aldrig kunna släppa ut mina katter nu eftersom dom är innekatter. Min ena katt skulle bli ihjäl slagen av en bonde om vi inte tog honom, han var 4 veckor och han förstår inte att han är katt. Han vet inte vad som är farligt eller inte eftersom hans mamma inte lärt honom det därför kan jag aldrig ha honom ute.
    Min andra katt börjar gråta när hon kommer ut hon springer in med en gång. Hon trivs helt enkelt inte ute.
    Men tredje katt blev påkörd av tåget när han var ute och hade skoj! Så hela hans bäcken krossades och han höll på att dö men han gjorde inte det.
    Min fösta katt blev uppäten av en hund, eller ja sönder sliten av någon som hade sin hund lös.
    Så jag tror nog mina katter mår bäst av att vara inne, eller vara i sin rasgård...
    Och jag anser mig inte vara egoitisk.

• Bodi

Ja faktiskt, låter helt knäppt men hon gör ett skrikande gnällande ljud och hon skakar hela hon.... utdragna mjauningar :)

Svar på tråden Värna om era katter - håll dem inne!