Inlägg från: pezz |Visa alla inlägg
  • pezz

Bloggar Efterlyses

jag är 26 år och bloggar om vägen tillbaka till idealvikten och idealfiguren efter graviditeterna samt om min familj. mycket bus och bilder. Har 2 barn födda 07 och 09, jag har gått ner allt i vikt nu e det bara magen som ska tränas bort

får avgöra själv om den är intressant för dig

• pezz

9 år tillsammans
    det är ursäkterna som gör dig fet
    Neo sov med pyjamas (Bilder)
    Dagens middag( bild)
    Neo bakade bröd (Bilder)
    Bilder från lördagen
    Grattis till mig :)

• pezz

Bloggar om mat, dagens bus, träning och min familj, mycket bilder

Dagens bus- halshugga snögubbe (Bild)
    Så jävla typiskt!
    Tips till er som äter granatäpple (Bild)
    Saknar Cypern (Bilder)
    Äter du för stora portioner mat? tips
    Ikväll blir det (Bild)

------------------------------

Kategorier

Dagens bus
    Familjen
    Träning
    Mat/bak

www.nattstad.se/pez

• pezz

Få platt mage på 1 minut, tips (Länk)   Dyrare med bra mat   Billiga ica basic vecka 3 (7 dagar, recept+bilder)  Tack kära lillebror (Bild) äntligen träning igen   Gårdagens middag ca 10 kr per portion(Bilder)   Billiga ica basic vecka 2 (7 dagar, recept+bilder)   Fördelar med ADHD Barnen igårkväll med kinect (bilder)   Pulka, snowracer, skidor, stjärtlapp och rumpåk (Bilder)   Billiga ica basic vecka 1 (8 dagar, recept+bilder)   Ny header   Killarna älskar skridskorna (Bilder ) Dagens middag, smokey ribbs med pommes (bild)        Shoppat med pappa (bilder)   Frukosten idag(Bild) Vad blir det för mat? (Bild)      Vi fick besök igårkväl (Bilder) Dagens billiga middag med ica basic (BIld)   Lunchen idag (Bilder)   Öpnaförskolan med barnen (Bilder    --------------------------------
    Kategorier
    Dagens bus   träning mat/bak familjen www.nattstad.se/pez     

Svar på tråden Bloggar Efterlyses