• Peter37

Vad har du på dig nu?

Vad har du på dig för kläder just nu?

jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-29 23:16
    SKRIV VAD NI HAR PÅ ER I TRÅDEN..INGET ANNAT,MKT ANNAT SURR NU

• Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • Meddelande borttaget
  • carlf
    Anonym (anna) skrev 2013-08-04 00:17:50 följande:

Nej, du är inte ensam om det Flört Det är mysigt och skönt. Det roliga är att brösten liksom flyter av sig själva... kanske du vet vad jag menar med din erfarenhet av andra kroppsdelar??Flört
    haha;) ja jag tror jag vet vad du syftar på. men det är inte alltid den flyter fritt. det händer att den är så hård att det är helt min kropp som styr den;)
  • Anonym (avklädd)
    carlf skrev 2013-08-04 00:16:03 följande:
    haha, nä sant. ja någon som duscha med mig nu snart vore inte fel;)
     Skåne, själv? 

Hade ju gärna följt med in i duschen men kan du vänta en liten stund på mig tror du...för jag bor i Gävle :)

• carlf
    Anonym (avklädd) skrev 2013-08-04 00:22:31 följande:

Hade ju gärna följt med in i duschen men kan du vänta en liten stund på mig tror du...för jag bor i Gävle :)

skulle gärna vänta, men tror det är läge att jag duschar mint en gång innan du är här. men efter duschen kan jag vänta på dig;)
     kanske kan starta med en dusch ihop o sen sluta med riktig kärlek;) 
  • carlf
    Anonym (Kåt ensam mamma) skrev 2013-08-04 00:15:42 följande:
    Coco Chanel ... O en tåring..
    inte trosor under?;)
  • Meddelande borttaget
  • carlf
    Anonym (anna) skrev 2013-08-04 00:33:55 följande:

Aha, du blir kåt av att bada naken...Drömmer
    haha, har allt hänt ja;)

får ändra status lite nu, nu har jag bara ett täcke på mig. ja o under det helt naken 
  • Anonym (avklädd)
    carlf skrev 2013-08-04 00:25:02 följande:
    skulle gärna vänta, men tror det är läge att jag duschar mint en gång innan du är här. men efter duschen kan jag vänta på dig;)
     kanske kan starta med en dusch ihop o sen sluta med riktig kärlek;) 
    mmm.....lova att du väntar då:) att duscha tillsammans är ett mysigt sätt att lära känna varandra in på bara kroppen.....
  • carlf
    Anonym (avklädd) skrev 2013-08-04 00:35:11 följande:
    mmm.....lova att du väntar då:) att duscha tillsammans är ett mysigt sätt att lära känna varandra in på bara kroppen.....
    ja känna värmen från en annan kropp tätt i mot sin egen samtidigt som de varma vatten strålarna smeker kropparna.........
  • Anonym (avklädd)
    carlf skrev 2013-08-04 00:37:11 följande:
    ja känna värmen från en annan kropp tätt i mot sin egen samtidigt som de varma vatten strålarna smeker kropparna.........

ja och sen krypa ner i sängen ..... nyduschade och k*ta  ;)
Svar på tråden Vad har du på dig nu?