Vad har du på dig nu?
Skjorta, tights och blöja
Skjorta, tights och blöja
Trosor och amningslinne
Det var fan inte igår man såg dig heller! Så hallådär!
Blå jacka blå tröja svarta byxor och skor, arbetskläder, dags för mitt eftermiddags och kvällspass.
Lät bekant..
Klart du har e öl i handen, helgalkis.
Klart du har e öl i handen, helgalkis.
Har inte på mig något alls. För jag ska sova snart. Hahah.
2009??
En del är dumma i huvudet sen finns det andra som är mer dumma i huvudet..
Gissa vart du tillhör?
Själv har jag haft svarta boxerkallingar och en svart t.shirt på mig sen i morse då jag har helg, framåt eftermiddagen vart det en öl för mig med utan att vara helgalkis...
En del är dumma i huvudet sen finns det andra som är mer dumma i huvudet..
Gissa vart du tillhör?
Själv har jag haft svarta boxerkallingar och en svart t.shirt på mig sen i morse då jag har helg, framåt eftermiddagen vart det en öl för mig med utan att vara helgalkis...
Inlägget var tydligen från 3009. Hade jag vetat att det var så gammalt så hade jag inte ens kommenterat
Va bra gillar absolut ingen konkuranns
7quote=73939349][quote-nick]Anonym skrev 2014-09-06 01:44:30 följande:[/quote-nick]
Inlägget var tydligen från 3009. Hade jag vetat att det var så gammalt så hade jag inte ens kommenterat
[/quote]
Nu har du supit i två dagar....
Lite försmå jeans och en skrynklig skjorta med svarta menstrosor och en urtvättad rosa bh.
Adamsdräkten
Mässingen.
Vit turist-grej-mössa av vegastuk som det som Strömstad på just nu.
Det är det enda jag onanerar i förutom vit mössa med mitt eget förnamn maskinbroderat i pannan ibland.
Inget annat på mig förutom nudlarna.
Vit turist-grej-mössa av vegastuk som det som Strömstad på just nu.
Det är det enda jag onanerar i förutom vit mössa med mitt eget förnamn maskinbroderat i pannan ibland.
Inget annat på mig förutom nudlarna.