Inlägg från: InTheShadow |Visa alla inlägg
  • InTheShadow

Vad har du på dig nu?

Ronga skrev 2014-05-26 00:08:31 följande:
    Hahha jo! ;) Sitter faktiskt med jordgubbar nu..men dom är väldigt små, som hallon 
    Only fear of death is coming back reincarnated

Jag åt jordgubbar idag, det var så gott! Hur stora som helst
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-26 00:18:19 följande:
    Mmm ;)  Får gå köpa anabola jordgubbar imorgon från torget!  Sen ska jag slappa på balkongen HELA dagen ;p

Låter fint det, se till att inte få någon allergisk reaktion bara Fånga dagen så mycket du bara kan imorgon
  • InTheShadow

Svarta shorts och en grön tröja, har inte ens vett att byta till långbyxor, det är kallt!

• InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-27 20:58:51 följande:
    Men är du inomhus så är det väl inga problem? ;D Lättklädd for president!!!!!

Men jag fryser Eftersom jag vägrar gå ur soffan, blev en varm filt en perfekt lösning på mitt I-landsproblem
  • InTheShadow
    Anonym (Jösses) skrev 2014-05-27 21:07:54 följande:
    filt? herrejävlar, jag svettas förfan i ett par khakishorts och en t-shirt...

Jag brukar inte frysa, har ont i halsen, så det kanske är lite feber som ställer till det? :-O ....Eller oxå är jag bara en klenis ikväll
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-27 21:10:11 följande:
    Bästa! Har också gjort exakt DET idag ;) sååå mysigt 

Ja, soffan och filt är underskattad lyx
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-27 21:20:24 följande:
    ya. Tyvärr går det inget bra på tv!! Får bli en dokumentär idag igen i min ensamhet  En dusch först!!

Äsch, man somnar minst lika gott till en dokumentär, som till en halvbra film
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-27 21:28:31 följande:
    Senaste jag såg var om den italienska familjen Medici som var grundarna till det moderna Italien. Renässansen bla. Den var jättebra! Idag står det mellan dokumentär om späckhuggare eller om 'eliten' i världen. Meepmeep!

Låter som fina sömnmedel
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-29 16:03:24 följande:
    Härligt med shorts. Här har det varit skit väder senaste 2 dygnen, så jag kan inte klä mig lika bekvämt ;) Med dagens jeans är faktiskt väldigt bekväma.

Här är det soligt och varmt
Svar på tråden Vad har du på dig nu?