Inlägg från: InTheShadow |Visa alla inlägg
  • InTheShadow

Vad har du på dig nu?

wilhelm50 skrev 2013-11-16 09:29:56 följande:
    Ja om du kontaktar mig så blir det jättebra, kram

Nä, om du köper nya kalsonger, blir det bra
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2013-11-16 09:36:58 följande:
    Tror inte riktigt på det,

Åh! Jag som kom med veckans tips tyckte jag Då har jag inte en aning om vaf som kan hjälpa, men jag önskar dig lycka till
  • InTheShadow
    Anonym (anna) skrev 2013-11-16 13:17:43 följande:
    Wilhelm50 vet nog vad som hjälper mot bulan, men konstigt nog kommer den ständigt åter....

Han hittar nog botemedel, stundtals, med eller utan kalsonger
  • InTheShadow
    Anonym (anna) skrev 2013-11-16 13:34:44 följande:
    Ja, det verkar som att han gör det( utan hjälp från andra;) ...men problemet är ju återkommande.

Hmm, jag är en hejare på att leta upp fin stämningsmusik, det kanske skulle göra honom glad en lördag? Utan att tappa tråden förstås
  • InTheShadow
    Anonym (anna) skrev 2013-11-16 13:49:43 följande:
    Ja, vad bra! Vad har du för bra musik som höjer "bula-stämningen"? Då blir Wilhelm50 säkert jätteglad! Och för att Peter37 ska vara nöjd: strax träningskläder   ( Ni har väl sett att han sa till på skarpen att det var mycket surr i tråden en tid.... ojoj... ) 

Men då blir det ingen stämningsmusik, det vore respektlöst av mig :O Ska skärpa mig, jeans och en svart, tunnare långärmad här! Puhh! Sådärja, ordningen återställd Peter37
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2013-11-16 17:20:57 följande:
    Vad kul att. ni skriver om mig, ja Anna dina låtval är helt okay och att du noterade mitt intresse. för nylonisar.

Försökte bara lösa problemet med dina kalsonger och tänkte avsluta med lite stämningsmusik ju
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2013-11-16 23:26:22 följande:
    Låter jättebra, problemet är nu inte kalsongerna, men det förstår du, kram

Va??!!! Gör det inte????!!!!....
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2013-11-17 09:38:49 följande:
    Du är en busig tjej du, kram

Jag tar det här på största allvar, hela Fl faktiskt Förlåt Peter37! Ett par svarta mjukisbyxor med ett litet, litet hål på ena knät och en lila topp, hur sensuellt som helst
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2013-11-17 09:54:36 följande:
    Gör du verkligen det, förlåt Peter att jag utvecklar eller invecklat den här tråden, själv har jag svarta kalsonger med den där förargliga bulan som alltid är värst på morgonen.

Nu vet jag! ! Det är FÄRGEN på kalsongerna som gör det, byt färg så kanske det blir bra
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2013-11-18 12:01:53 följande:
    Du är en busig tjej ring mig istället så busar vi sötnos.

Busig??? Det här är blodigt allvar!.....
Svar på tråden Vad har du på dig nu?