Inlägg från: InTheShadow |Visa alla inlägg
  • InTheShadow

Vad har du på dig nu?

Mitt röda nattlinne, funderar på om det är dags att sova😊

• InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-02 22:44:06 följande:
    Åhhhhh 💝😍  öööö menar Morrrrrrrrr.....👹 Bara kallingar här...blommiga....Morrrrrr....👹

Det är så fint! I finaste bomull 😊.....javisst ja......Ahhhhh!!😨 Blommigt lät riktigt onsdagsfint 😊
  • InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-02 22:53:19 följande:
    Vänta lite ska ta av dem och kolla vad det är...😲

Försiktigt!!😱 Du är ju otäck som du är...
  • InTheShadow
    MJM01 skrev 2014-04-02 22:54:50 följande:
    Rött är sött ;)  Är det långt eller kort? :) Här är det gröna boxers och svart linne kvällen till ära..

Kort Grönt är skönt
  • InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-02 23:06:14 följande:
    Haha... Önskar att jag hade kunnat skriva... 33% Taggtråd och 66.9% stenull men tyvärr....🙅 95% Bomull och 5% något annat mjukt...😇

Bomull och något annat mjukt lät.....inte otäckt 😆 Nåja, ditt morrande skrämmer mig lite, så bli inte ledsen för att du känns för...mjuk för att vara otäck...
  • InTheShadow
    MJM01 skrev 2014-04-02 23:05:39 följande:
    Visst är det så :) Och kort är flott.... även om det inte rimmar.... och särskilt om det inte är något under....

Det rimmade....sådär 😊
  • InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-02 23:22:56 följande:
    Haha...bra vill ju inte att någon ska få fel och dåligt intryck av mig....morrr👹 Ska strax skramla ihop benhögen under täcket....så God natt/// Och kram på dig💋....morrrr👹

Ska göra detsamma, sov gott ⚘Dröm inga otäcka drömmar...
  • InTheShadow

Svarta mjukisbyxor en grön tröja och jag kan inte sova. ..

• InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-06 07:09:36 följande:
    Morrr!👹 Vad gör vi då?😱

Hjälp!!😲 Jag vet inte? Kryper upp i soffan och dricker varm choklad? Sitter i skuggan och kikar runt lite? Med min fantasi kan man ta sig hur långt som helst 😏😁
  • InTheShadow
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-06 07:33:06 följande:
    Haha... Hoppas den är spetsad med något starkt...typ mynta, grädde och marshmallows...morrr👹 Kryper närmare dig...inte för att det är mysigt eller så...bara för att ge dig obehaglig...masserar din fötter för att vara riktigt otäck där i skuggan. Kollar vindögdt på dig och lägger en hand på ditt lår....morrrr👹

Varm choklad spetsas alltid ... Krypa nära och så....Det låter verkligen obehagligt....absolut...jahadå....sant 😯😛
Svar på tråden Vad har du på dig nu?