Inlägg från: InTheShadow |Visa alla inlägg
  • InTheShadow

Vad har du på dig nu?

kelgrisen58 skrev 2014-02-25 10:33:37 följande:
    Ok va bra då,det trodde jag nämligen.ps ja som du säkert visste så är jag wilhelm50.

Nu vet jag det iallafall
  • InTheShadow
    BristpåIntelligens skrev 2014-02-27 11:03:11 följande:
    vad fan är det här för någon snustråd

Snus finns det säkert,men det är mer som en klubb,den som har finast kläder vinner Skrattande

Bara du säger vad du har på dig, annars får du onda ögat av Peter37...såhär...Demon

• InTheShadow
    Peter37 skrev 2014-02-27 15:20:02 följande:
    WORD!

Oj!
  • InTheShadow
    HäckHäxan skrev 2014-03-02 14:59:01 följande:
    Hmm trasiga favvo mysbrallor, sov t-shirt, huvtröja, boxer trosor och strumpor med dödskallar på. Så jävla het att det finns inte ehhh eller inte då!
    Canis meus id comedit

Tssss...Urläckert ju, det är kanske bara några som inte har insett det än
  • InTheShadow

Grå mjukisbyxor och en blå/vitrandig tröja Denna trista söndag till ära, jag tycker inte om söndagar...

• InTheShadow
    HäckHäxan skrev 2014-03-03 02:03:57 följande:
    hahaha jag menar det, säregen stil helt enkelt. Måste bara posta en bild för detta ögonblick, den skall egentligen till en helt annan tråd men va fan
    Canis meus id comedit

Amen!
  • InTheShadow
    KM36 skrev 2014-03-04 11:25:46 följande:
    Endast andedräkten

Låter varmt och skönt
  • InTheShadow

Svarta mjukisbyxor, en grön topp och en svart, lite noppig fleecetröja över Skrattande

• InTheShadow
    Anonym (känslig) skrev 2014-03-06 23:58:42 följande:
    Jag har på mig en rätt festlig tröja som min mamma har stickat till mig.

Åh! Fredagsfin!
  • InTheShadow
    Elin242 skrev 2014-03-08 12:07:49 följande:
    Vad är det med Peter37? Har sett flera ggr i tråden när jag skummade igenom att det är något speciellt med honom, men vad? Är han en arg typ som straffar OT-inlägg?Flört

Han är inte arg av sig, han skrek bara "WORD!" åt mig en enda gång, det finns säkert de som är argare Skrattande

Förresten, jag har på mig svarta mjukisbyxor och en urtvättad, sliten t-shirt ,så fint så

Svar på tråden Vad har du på dig nu?