Inlägg från: InTheShadow |Visa alla inlägg
  • InTheShadow

Vad har du på dig nu?

Ronga skrev 2014-01-11 16:58:05 följande:
    Den är bra, du får inte somna mitt under filmen! 
    Det var så lite så Skål
    Skål
  • InTheShadow
    MrMom skrev 2014-01-11 17:04:40 följande:
    Alldeles för mkt på mig....men det är ju snabbt fixat.
    Ja, av med paltorna! Här är det alltifrån naket till gasmasker och "buliga" byxor som gällerCool 
  • InTheShadow
    MrMom skrev 2014-01-11 17:36:16 följande:
    Hjälpa mig  av med dom? ;)
    Inte Skuggan inteFörvånad
    Speak up skrev 2014-01-11 17:38:38 följande:
    Stanna i skuggorna och kika du..! Flört
    Men hej sötisen!Glad Ja,jag gör det jag...gör bäst förståsSkrattande

• InTheShadow
    Speak up skrev 2014-01-11 17:59:15 följande:
    Hej du, sötnosen! Solig Mm, det gör du rätt i. Åh... Nästan så jag har börjat sakna allt jag slipper när jag har dig i närheten.
    Tänk att man kan njuta så av att slippa saker och ting
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2014-01-11 18:33:05 följande:

Jag vet du glömmer nog inte mig i första taget, inte byxor uta n kalsonger annars är det rätt,
    Nä,du har ju problemet med den där bulan,din stackareSkrattande
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2014-01-11 19:22:14 följande:

Fråga in the shadow, hon vet nog
    Hallå där! Exakt VAD är det jag ska veta?Förvånad
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2014-01-11 19:28:02 följande:

Ojdå har du glömt vad jag har skrivit förut som du kommenterade såå fint.
    Ja, visst var det din bula som var ett problem? Förvånad
    Då var jag jättesnäll och kommenterade lite fint om hur du kunde lösa det hela, eller hur menade du?Obestämd
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2014-01-11 19:39:43 följande:
    Z
    Du är rolig du, trodde minsann att du som står i skuggan visste mer om mina förehavanden,eftersom du är såå nyfiken, tror som vanligt att du är en busig tjej som mycket väl har pejl på mig,och vet vad jag menar.
    Jamen,jag får ju bara vara lite nyfiken på avstånd, annars kanske någon bli arg på migSkrattande
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-01-11 19:42:00 följande:
    Såpass? 

Kollar lite fotboll nu :D
    Med eller utan godisskål?Skrattande
    wilhelm50 skrev 2014-01-11 19:52:06 följande:

Ja nu börjar det brännas lite, du ser och noterar, det vet jag, bra tänkt av dig, du är en bra och trevlig tjej, men tänj lite på gränserna så blir du mycket mer intressant, ja det vet du du, men jag tror att det ligger en hund begraven här (gammalt ordspråk).
    Här tänjs ingenting!{#emotions_dlg.djavulsk} Jag är bara Skuggan, vare sig mer eller mindre SkålGlad
  • InTheShadow
    wilhelm50 skrev 2014-01-11 20:47:50 följande:

Ja det är du i ett nötskal tyväär, tänk om man fick en chans att krypa under skinnet på dig, undrar vilka livs erfarenheter du har och vad du vill egentligen önskningar o s v tankar och funderingar, tror du tänker en hel del på mycket personligheterna här på Familjeliv t e x, skulle ge 100 kronor för dina tankar och funderingar nu.kommer naturligtvis få ett neutralt svar, du är expert på att slingra dig ur frågor ang dig, vi är många som är nyfikna på dig, och det är du sååå medveten om, kram
    Tja, vi bär alla vår historia och det är den som skapat den man är idag
    Jag är verkligen bara helt vanlig, alla måste inte synas och höras mest{#emotions_dlg.flower}Glad
Svar på tråden Vad har du på dig nu?