• Eurydike
    Man 78 skrev 2023-07-19 10:23:36 följande:

En sexig pikétröja, coola jeans, sockar och kalsonger samt fräna skor. 

Du kan få följa med när jag shoppar! Jag vill också ha en sexig pikétröja, coola jeans och fräna skor 😎
  • Eurydike

Träningskläder. Svarta byxor och rosa linne. Det är snart dags för dagens/nattens pass 💪

• Eurydike
    Anonym (Anonymia) skrev 2024-05-23 01:35:50 följande:
    Du låter precis som en granne till min mor. Hon är också uppe om nätterna och tränar intensivt. Även på dagarna tror jag. Du bor inte möjligtvis i närheten av Radiotorget?
    Jag förstår. Det finns absolut vissa likheter, men jag tränar ointensivt. Anledning till det är att jag är så oerhört lat och det är därför träning blir så sen. Jag tänker alltid ?Kanske nu eller nu eller varför inte nu? under dagen, men det känns aldrig rätt. Sedan blir klockan rysligt mycket och då känner jag hur krafterna återvänder. När vargarna ylar mot månen utanför fönstret, då vet man att det är dags. Nix. Jag bor i närheten av det andra torget, det som inte är Radiotorget 😊
  • Eurydike
    Anonym (Anonymia) skrev 2024-05-23 01:47:26 följande:
    Ok, vad bra! Denna kvinna har nämligen grav undervikt och jag gissar även anorexi, med tanke på träningshysterin som pågår dygnen igenom. Tur att inte du är hon. 
    Oj då! Vi får hoppas att hon mår bättre snart. Min bästa kompis var nära att dö i anorexi, men överlevde tack och lov. Nej, jag är inte hon, utan en lat livsnjutare som både äter och tränar på natten 🍔💪🎂🦍
  • Eurydike
    Anonym (Anonymia) skrev 2024-05-23 02:02:55 följande:
    Denna kvinna är i 45-årsåldern. Undrar lite oroat hur länge till hennes kropp kan stå ut med näringsbristen. Men jag ska be för henne, även om jag inte är nåt särskilt religiös.

Bra! Då får jag önska dig ett härligt träningspass Skrattande{#emotions_dlg.flower}
    Det är säkert tufft för kroppen! Ja, det får du verkligen göra, även om du inte är religiös så kanske det hjälper 🥺

Tack så mycket! Nu har till och med vargarna gått och lagt sig, så det är verkligen dags att sätta igång 🐺😃🌸
  • Eurydike
    Lazzi skrev 2024-05-26 20:43:36 följande:
    Gör du de i bikini 😉
    Nope. Det var bara ett skämt! Men högklackade skor har jag 😉
  • Eurydike
    Anonym (1999) skrev 2024-05-27 06:37:58 följande:
    Gick det bra med avloppet?
    Det var ett hår-t jobb, men någon var tvungen att göra det! Nu är det klart, så jag får väl hitta något annat äckligt att göra i en  opassande outfit 😅💃
  • Eurydike
    Anonym (1999) skrev 2024-05-28 06:22:33 följande:
    Härligt att höra att det gick bra med avloppet. Du kanske kan hjälpa fastighetsskötaren att rensa avlopp efter som du har vanan inne🧤👩?🔧 
    Det skulle jag absolut kunna göra! Men först måste jag bara få ordning på det här stinkande grävlingsgrytet till hem, innan jag kan hjälpa någon annan 😅🧤🦡
  • Eurydike
    Dardi007 skrev 2024-05-28 23:41:04 följande:
    Jag hade också behövd hjälp med det haha
    Kan tänka mig det! Du är väl hårig som en matta 🦍
  • Eurydike
    Anonym (1999) skrev 2024-05-29 06:35:49 följande:
    Du kan få låna min snöskyffel så du kan skotta ut grävlingen och annan skit 🦡🗑️
    Tack så väldans mycket! Det erbjudandet tackar jag inte nej till 🤩 Grävlingar och annan skit är ingenting att samla på 😝
  • Eurydike
    Dardi007 skrev 2024-06-16 23:23:41 följande:
    joss-es
    Hon har tyvärr rest bort 🌴☀️👙🧳🦘
  • Eurydike
    Dardi007 skrev 2024-06-23 01:02:24 följande:
    M m m m sexy 😜
    Det är ganska malätet vid det här laget 😝????
  • Eurydike
    Anonym (Anonym 2) skrev 2024-06-24 20:28:16 följande:

Inget 🛀

Snygg badmössa där i badkaret! 😉
Svar på tråden Vad har du på dig nu?