• Auditanne

Vad har du på dig nu?

En gammal filt med mörkgrå fransar. Det finaste som finns att täcka sig med om man prioriterar värme i höstnatten framför att nära alla manliga pervon på kvinnliga diskussionsforum.  

• Auditanne

En jamande liten pälsängel som jag är vakt åt för tillfället. Ligger på min höft och kurrar i detta nu.
    Är nog det finaste jag haft på mig iår rentav, näst alla mina söta säsongsklänningar från Halloween till nästkommande påsk och midsommar. 

• Auditanne
    Man 78 skrev 2023-09-27 01:08:37 följande:
    Bättre än den grå filten kanske? 
    Många gånger om. Och varmare dessutom och med en inbyggd "motor" som vibrerar så mysigt.

Lite förundrad över att en såpass späd varelse kan kännas som rena värmeelementet mot ens hud. Särskilt med tanke på hur min egen mänskliga kropp oftast är lite småfrusen såhär års. 
  • Auditanne
    Man 78 skrev 2023-09-27 01:27:45 följande:
    Skyddar katten också mot skummisar på forumet? 
    Jag behöver ingen katt för att skydda mig från såna typer. Däremot hintar från skummisarna själva och det var ju förträffligt att du precis gav mig en sådan. 
  • Auditanne
    Ensillarsson skrev 2023-09-29 00:27:02 följande:

Jag har bara på mig tvåhundrafemtio spänn. Men det kommer en kille imorgon som jag eventuellt kan låna av. 

Brukar du ha pengar på dig i fickan? Själv använder jag uteslutande kort eller swish för att hänga med tiden. Mer praktiskt och hygieniskt också än kontanter,

Jag sitter i min soffa iklädd en blekt och långärmad tunn tröja som är indränkt i svett efter ett joggingpass i lägenheten.

Väntar på att smutsen ska torka in och avdunsta så man blir nedkyld innan duschdags.
    Inte bra att duscha när man ännu svettas som ett svin. Då kan svettningarna fortsätta efter man klivit ur duschen har jag hört.
  • Auditanne

Beiga Manchesterbyxor (dregel Tungan ute) och en skrikigt röd t-shirt med motiv från Disneyserien Darkwing Duck. 

Luktar lite svettbakterier i ena armhålan oxå. Förmodligen efter dagens milslånga promenad med kompisen förut. Sexigt va Foten i munnen

• Auditanne

En varm, tjock, heltäckande vit fleecepyjamas med julmönster på. Praktiskt och mjukt att ha på sig nu på höstkanten när det blivit litet kyligare i lägenheten om mornarna. 

• Auditanne

Min nya vintertröja med lusemönster. Planerar att köpa ytterligare 5-6 stycken till Black Friday. 

• Auditanne
    Anonym (H 3) skrev 2023-11-09 21:46:02 följande:
    Dom är snygga
    Ja, och förhoppningsvis värmer de gott också i kommande vintertider Glad
Svar på tråden Vad har du på dig nu?