Vad har du på dig nu?
En gammal filt med mörkgrå fransar. Det finaste som finns att täcka sig med om man prioriterar värme i höstnatten framför att nära alla manliga pervon på kvinnliga diskussionsforum.
En gammal filt med mörkgrå fransar. Det finaste som finns att täcka sig med om man prioriterar värme i höstnatten framför att nära alla manliga pervon på kvinnliga diskussionsforum.
En jamande liten pälsängel som jag är vakt åt för tillfället. Ligger på min höft och kurrar i detta nu.
Är nog det finaste jag haft på mig iår rentav, näst alla mina söta säsongsklänningar från Halloween till nästkommande påsk och midsommar.
Jag har bara på mig tvåhundrafemtio spänn. Men det kommer en kille imorgon som jag eventuellt kan låna av.
Beiga Manchesterbyxor (dregel ) och en skrikigt röd t-shirt med motiv från Disneyserien Darkwing Duck.
Luktar lite svettbakterier i ena armhålan oxå. Förmodligen efter dagens milslånga promenad med kompisen förut. Sexigt va
En varm, tjock, heltäckande vit fleecepyjamas med julmönster på. Praktiskt och mjukt att ha på sig nu på höstkanten när det blivit litet kyligare i lägenheten om mornarna.
Min nya vita kabelstickade vinterklänning. Far åt skogen med dig.
Min nya vintertröja med lusemönster. Planerar att köpa ytterligare 5-6 stycken till Black Friday.