Infektion som startade en för tidig förlossning
Blir så ledsen när jag läser i den här tråden :( detta hände mig för en vecka sedan.. Låg inne på Östra sjukhuset i 2 veckor pga blödningar som slutade med att jag öppnade mig först 2 cm, 3 cm och sedan 5 cm den sista veckan. Natten till den 24/6 började jag få en blödning och värkar som sedan visade sig att mitt vatten hade gått utan att jag kände av det. Läkaren kom in och allt gick så fort, dom började sätta nålar på mig och körde snabbt in mig till operationssalen och skulle göra ett akut snitt. Där stod världen stilla för mig. Jag trodde jag skulle dö av rädsla. Jag skakade och grät. 00.34 kom världens finaste kille, han föddes i vecka 25+0 och andades själv och sprattlade med benen och händerna. Jag blev så glad men samtidigt rädd, nu var jag mamma. Jag var rädd för att förlora honom. Läkarna sa att allting var bra, men 12 timmar senare gick min finaste ängel bort pga ett hjärtstillestånd. Hela världen stod nu stilla för mig och min kille.....och nu sitter vi här hemma och går igenom en fruktansvärd sorg som vi inte vet hur vi ska ta oss igenom.... Allt gör så ont. Blir det någonsin bättre?