• Mariohn

Tappar du bort dig själv??

Skitsnack Jag är 26 år och fick min son för 4 veckor sedan. Jag går upp klockan 07 varje morgon, matar honom, duschar, klär på mig och fixar till mig i vanlig ordning. Efter det promenerar vi i skogen, fikar med kompisar eller annat. I lördags hade vi fest och nästa lördag ska vi ha adventsfest för våra kompisar i vanlig ordning. Man behöver verkligen inte tappa bort sig själv för att man får barn

• Mariohn

Lone Star State skrev 2009-12-03 15:02:08 följande:

Känns bara som en dum prioritering.. Kan inte riktigt förklara varför.. känns bara som att livet där man träffar vänner och festar till det är slut.. Skulle inte skaffa barnvakt för att gå på fest te.x.. känns inte tillräckligt viktigt för det.. Vardagssmink är väll klart att jag fortsätter med.. men festmake eller party frisyrer känns det som att jag inte kommer få tillfälle till.. :(
    Vet du vad prioritering är? Det handlar inte om att sätta något före något annat? Din bebis blir inte åsidosatt för att du sätter på dig mascara och örhängen? Och ditt barn far definitivt inte illa av att du sitter och pratar med en kompis.
Svar på tråden Tappar du bort dig själv??