Inlägg från: Adrastina |Visa alla inlägg
  • Adrastina

Usch på er som ger era barn KÖTT!

har en kompis som är vegetarian...hon är sjuk hur ofta som helst...så att man skulle bli friskare av att vara vegetarian tror jag inte alls på...

• Adrastina
    Turran skrev 2009-12-08 15:37:59 följande:
    Det var mig ett futtigt statistiskt underlag...
    ja men OM det nu var så, skulle inte alla bli friskare av att vara vegetarianer då? eller...är det kanske så, liksom med allt i världen, att det som funkar på en, funkar inte på en annan??
    Man kan inte dra alla vegetarianer över en kam, ej heller alla "köttätare".....
    Jag har inget emot vegetarianer...har själv "provat" på det...var helt ok...mådde varken bättre eller sämre, men saknade vissa maträtter.

Förstår inte att man bara inte kan acceptera att alla männiksor e olika, tror olika, funkar olika och alltid kommer att göra olika...
  • Adrastina

Ett Liv skrev 2009-12-08 15:45:15 följande:

Och jag har en vän som äter kött och är sjuk hela tiden.(?!)
    ja, och tror du det beror på att hon äter kött, antagligen inte va? menade att kosten man äter kan inte automatiskt tros bero på om man e köttätare eller vegetarian..kanske uttryckte mig klumpigt där, men så jag menade...
  • Adrastina

orkar inte läsa 108 tidigare sidor, tyvärr....
    Jag tjaffsar verkligen inte, tror bara att liksom allt annat är det helt individuellt, detta med hur mycket kosten påverkar hälsan....

Du verkar negativt inställd till mina inlägg, tycker verkligen inte jag kritiserar vegetarianer..hör till dem som faktiskt acepterar att folk är olika och aldrig skulle får för mej att öppna en tråd med rubriken "usch på er som inte låter era barn äta kött"...ex.

• Adrastina

Ett liv - jag tolkade det som att du är negativt inställd, bl a då du skrev att jag tjaffsar... Tolkade jag fel ber jag om ursäkt.

Svar på tråden Usch på er som ger era barn KÖTT!