• Tilhi

Usch på er som ger era barn KÖTT!

Hmm,varför jag äter kött? Därför att det är skitgott =)=) Jag bara ÄLSKAR kött!! Skulle aldrig sluta att äta kött... Hur dom behandlar djuren är väl tråkigt men det ändrar inte min vilja att äta kött! Lika lite än det att jag köper saker gjorda av djurskinn eller päls...... Förresten, äter du gelegodis? gissa vad godis innehåller =)

• Tilhi

Hmm,varför jag äter kött? Därför att det är skitgott =)=) Jag bara ÄLSKAR kött!! Skulle aldrig sluta att äta kött... Hur dom behandlar djuren är väl tråkigt men det ändrar inte min vilja att äta kött! Lika lite än det att jag köper saker gjorda av djurskinn eller päls...... Förresten, äter du gelegodis? gissa vad godis innehåller =)

• Tilhi

Jösses vad denna tråden har blivit "jobbig"! Alla väljer själv hur dom äter! Ingen annan än man själv väljer vad man äter och hur sina barn äter! Jag älskar kött och älskar även grönsaker! Mina barn äter oxå kött! Men sen när dom är större och om dom själv väljer att bli vegetarianer så är det upp till dom själva! Men jag slutar inte att äta kött, det är gott! NAM,NAM!! Jag riktigt längtar till jul när vi slänger in våran jättestora julskinka!! OCH vad kan vara godare än en riktigt mör kalkon?!

• Tilhi
    Saarah88 skrev 2009-12-03 14:01:47 följande:
    Min son kommer växa upp på vegetarisk kost, och han kommer acceptera ALLA varesej man är djur eller människa! och det är jag jävligt stolt över :)
    [/citat]
    DU kan faktiskt inte veta det nu om din son kommer att äta kött när han är vuxen! Jag känner många familjer där båda föräldrarna har varit veganer och barnen har börjat att äta kött oavsett vad föräldrarna säger eller har lärt dom!
Svar på tråden Usch på er som ger era barn KÖTT!