Usch på er som ger era barn KÖTT!
men du ts, du skriver att 90 gårdar blivit anmälda och därför är de dåliga. du vet om att alla kan bli anmälda va? även du kan tex bli anmäld till polis, soc osv trots att du inte gjort något. så när de gäller dessa grisbönder är de faktiskt oskyldiga till de blivit dömda.
läste din länk ang att det skulle vara direkt cancerframkallande med kött. det stod dock att det var en avsevärd mängd man var tvungen att kasta i sig per vecka.
jag tror att du mår bättre om du försöker tagga ner lite, och kan respektera att andra människor inte vill leva precis som dig. jag är en köttätare, som även gillar att äta grönsaker. jag ger min dotter kött, då jag anser det vara bra för henne. en sund relation till mat anser jag är a och o när det gäller kosthållning. vill min dotter när hon blir äldre bli vegetarian eller vegan får hon göra det, men jag vill faktiskt inte påtvinga henne detta redan nu. jag och min man har även kommit fram till att vänta med godsaker till vår dotter. dock, bryr jag mig inte vad andra gör med sina barn - de får mata dem med godis, bara ge vegeterisk kost, det är liksom inte jag som avgör vad som är bäst för andras barn, utan jag litar på att folk gör de som de anser är bäst, utan att predika att så och så ska det vara.