-
hahahahahahaha, fyfan vad bragutegirl skrev 2009-12-04 12:17:53 följande:Jag ger mina barn kött, annars finns risken att de kommer efter i utvecklingen och t ex inte lär sig stava ordentligt.
-
Du TS, vad tänkte du med denna tråden egentligen? Att du skulle få ett diplom för att du är så himla duktig och inte äter kött? Jag var vegetarian några år i tonåren också. Åt jättenyttigt, men vet du vad? Jag TÅL inte så mycket fibrer som det är i all jävla sallad, så jag var tvungen att äta kött igen för att min mage inte skulle paja totalt. Och kött är jävligt gott, och jag tänker inte bli vegetarian igen, och SPECIELLT inte efter att läst din puckade tråd...
"HALLÅ ASSÅ FNIZZ HUR FAN KAN MAN DRICKA MJÖLK? NI VEGETARIANER ÄR JU SJUKA I HUVET, DET KOMMER FRÅN ETT DJUR SOM MÅSTE MJÖLKAS VARJE DAG, SÅ JÄVLA SYND OM DJURET... FÖR DET MJÖLKADES ALDRIG INNAN BÖNDERNA FANNS! OCH NI VEGETARIANER SOM ÄTER ÄGG?! STACKARS HÖNA SOM MÅSTE VÄRPA ÄGG SÅ ATT NI VEGETARIANER KAN ÄTA DOM... HÖNAN KANSKE FÅR ONT AV ATT VÄRPA??? OCH OST?? SERIÖST, DET ÄR LÖPE I OSTEN.... INGET DJUR HAR FARIT ILLA ELLER DÖTT AV ATT MAN ANVÄNDER DESS LÖPE... MEN FAN VEGETARIANER ÄR JU STÖRDA, MINA BARN SKA ALDRIG ÄTA NÅGOT FRÅN DJURRIKET! INTE ENS SÅNT SOM DJURET MÅSTE GÖRA SIG AV MED, VARE SIG VI MÄNNISKOR VILL DET ELLER INTE...."
varför är du inte vegan om du har så starka åsikter som du måste slänga ur dig och döma alla för?