Inlägg från: With a devilish smile |Visa alla inlägg
  • With a devilish smile

Usch på er som ger era barn KÖTT!

Tydligen blir man ju alldeles galen av att vara vegeterian ( syftar på ditt inlägg TS ) , 

så jag kör hellre på att ge min dotter kött i all evighet ;)
    Ser hellre att man ger barn valmöjligheter än att utesluta något. 
    Du påstår att vi tvingar på våra barn kök, du tvingar ju ditt barn från att avstå som är tio gånger värre.
    Är alla veggisar lika respektlösa & hysteriska ?
    Isåfall borde ni faktiskt ta ett ett riktigt gott blodigt köttstycke & käka upp
    så ni blir lite trevligare :D
    Ängla 081028 & Bebis BF 100707
  • With a devilish smile
    Saarah88 skrev 2009-12-03 14:35:03 följande:
    With a devilish smile skrev 2009-12-03 14:31:32 följande: Lägg ner, JAG låter han välja, ni låter inte era välja! De är ju precis som dom som inte döper sina barn, för dom vill inte välja att dom ska tro på kyrkan, utan att dom får välja sen när dom blir större, samma sak här, jag låter han välja när han blir större, när han vet var kött kommer ifrån, ni ljuger för era barn och säger inte sanningen.
    Du arga biet, ta & lugna ner dig ett par kilo .
    Vad vet du om jag låter min dotter välja, jag serverar både kött, grönsaker & tillbehör,
    vill hon inte äta köttet så är det väl inte svårare än att spotta ut skiten ?
    Jag vet inte men mitt barn är iallfall kapabel att göra det sen vad ditt barn kan och inte kan ska jag inte svara på.
    Shit du behöver nog gå att prata med någon om ditt agressiva beteende för det kan ju inte vara hälsosamt att vara så hysterisk och arg !
    Jag kan utan problem förklara för min dotter vad det är hon äter när hon förstår , hon äter kött för det är en del av naturens gång ;)
    Kan även berätta att man föder upp och dödar djuren för vi ska ha mat på bordet utan problem.
    Jag hade en period vid 12 års ålder då det var häftigt och vara veggis men jag ska säga sig att jag hade dött i anorexi om jag fortsatt för jag tycker det är så äckligt med böner, korn & allt vad man kan äta.
    Jag äter precis det jag tycker smakar gott och jag har inte dåligt samvete för det och kommer inte heller packa på mitt barn massa konstiga nojjor och hysteriska åsikter för det lär ju inte barnen må bra av i slutändan. 
    Förstår mig inte på varför du är så arg och kastar skit på oss som inte tror på samma sak som du, ska jag kasta skit på dig för du äter upp djurens mat ?
    Nej , för det är DITT val och jag respekterar att folk inte anser samma sak som jag,
    du kanske borde ta & slå upp ordet respekt och leva efter det lite annars lär du även ditt barn osunda väderingar att man får trampa på folk för dom inte delar samma åsikt!!!
  • With a devilish smile

Det var ett jäkla tjatande om att vi inte berättar vad våra barn äter.

NÄSTA GÅNG MIN DOTTER ÄTER KÖTT SKA JAG GLATT BERÄTTA , DETTA ÄR EN DÖD GRIS DU ÄTER VISST ÄR DET MUUUUUUUUUMS{#lang_emotions_kiss}
  • With a devilish smile
    Stårschan skrev 2009-12-04 08:50:33 följande:
    Ni är medvetna om att TS avregistrerade sig redan igår eftermiddag, eller?
    Diskussionen har ju fortsatt med eller utan TS & vem vet den hysteriska TS kanske går in & läser ändå {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Usch på er som ger era barn KÖTT!