Inlägg från: MassiiMotoo |Visa alla inlägg
  • MassiiMotoo

Usch på er som ger era barn KÖTT!

Tasha78 skrev 2009-12-03 20:29:59 följande:
    Hahahaha varför startar man en tråd och sedan bara försvinner vågar man inte stå för det man skriver eller
    Tydligen inte.

orka tjaffsa om detta köttätare eller ej. Mind your own bizz och skit i andra.

Kött är gott thats it.
  • MassiiMotoo
    lovelylocks skrev 2009-12-03 21:20:09 följande:
    tillsammans med pulvermos alternativt potatis, som är sveriges mest besprutade gröda och dessutom knappt innehåller ngn näring utan mest kolhydrater. jag förstår inte hur man kan ge sitt barn sånt här. seriously.
    Men orka! Ärligt, tror du alla vill leva som du gör och vara bitter? för det är de du verkar vaa med alla dina "ara" inlägg om de som äter kött.

Alla kanske inte vill leva under en sten och äta gräs.. känns det som
  • MassiiMotoo
    MassiiMotoo skrev 2009-12-03 21:25:19 följande:
    Men orka! Ärligt, tror du alla vill leva som du gör och vara bitter? för det är de du verkar vaa med alla dina "ara" inlägg om de som äter kött.Alla kanske inte vill leva under en sten och äta gräs.. känns det som
    "arga" ska de stå om någon korrigerar mig;)
  • MassiiMotoo
    lovelylocks skrev 2009-12-03 21:29:19 följande:
    men shit. seriously. Arga inlägg och skitpropaganda? Jag tycker detta är en väldigt lustig värld. flertalet inlägg i denna tråden är på sandlåde inivå av köttätare som bara måste hävda sin rätt till att äta kött, med så ofantligt löjliga argument och jag är bitter? arg? för skitpropaganda för att jag proklamerar för att ge våra barn en sund och näringsrik kost, köttätare eller ej? omg.
    Men vad vet du om min kost? jag kanske äter mer näringsrik mat än vad du gör? Du verkar ha lätt för att dömma folk enbart för att man väljer att äta kött.

Orka bry dig av andra gör.

Ja du verkar bitter, för att andra inte gör som du gör. Att andra väljer "fel" verkar det som.
  • MassiiMotoo
    Aquavit skrev 2009-12-03 21:46:32 följande:
    Älg, rådjur, dovhjort, kronhjort, vildsvin, hare, kanin, tjäder, orre, ripa, fasan, and, duva....och säkert några till!
    Aaahhh vildsvin ;)
Svar på tråden Usch på er som ger era barn KÖTT!