• IsaN

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4

Virriga V skrev 2009-12-11 12:22:29 följande:

nevadita...jag är också lite förvånad precis som litet moln att man låter dig gå över.
    Hej. Jag följer er i bakgrunden då jag måste veta hur det går för er och nu kände jag att jag måste göra ett inlägg. När vi väntade dottern för tre år sen så brydde sig inte Lund ett dugg om att vi hade gjort IVF. Enligt ÖK var jag beräknad till 19/12. På RUL i Lund så flyttade de fram mig till 24/12, och det var detta datum de tittade på när de skulle se hur länge jag gått över. Enligt dem gick jag över 10 dagar men det var ju egentligen 15! Tycker det är konstigt att de inte går på klinikens datum. Det måste väl vara mer exakt än ett UL.

Jag tänker på dig Nevadita och hoppas det sätter igång snart.
  • IsaN
    nevadita skrev 2009-12-11 13:10:49 följande:
    IsaN: tack för omtanken, roligt att du skriver ett par rader Hur har du det?
    Jodå, det är väl rätt bra. Vi har tagit det lugnt sen senaste misslyckande som var vårt 6:e syskonförsök. Nu börjar vi fundera på om vi ska försöka igen men då blir det inte på ÖK. Vi har gjort för många behandlingar där och behöver något nytt för vår egen skull. Får se när det blir av. Det är skönt att inte vara inne i IVF-svängen samtidigt som jag inte vill ge upp än. Kram.
  • IsaN

Grattis Nevadita. Vad skönt att ni äntligen fått komma hem tillsammans. Njut och mys och ha en riktigt skön jul.

• IsaN

Grattis Skorpan och Virriga! Härligt när kämpandet ger resultat.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4