Inlägg från: anemonasussegotta |Visa alla inlägg
  • anemonasussegotta

kan det vara sant att jag får ks??*ÖVERLYCKLIG*

Isabelsmamma skrev 2009-12-02 21:18:18 följande:
    um.. förstår inte riktigt.. hur kan ett kejsarsnitt vara bättre för barnet än normal vaginal förlossning??Sen förstår jag inte riktigt hur man kan önska sig en operationSmärtan,ärret,att inte känna sig lika bunden till sitt barn,återhämtningen som kan ta lääänge, + andra komplikationer..nää, fy fasiken, jag skulle aldrig våga..om jag nu inte var tvungenInte naturligt för 5 öre..men bara min åsikt,sorry om jag förargat någon,var inte meningen :)
    som TS skrev... undanbeder sig kommentarer från snittmotståndare.... trist att det inte respekteras...

Men - TS - om det kan få dig lite lugnare så ring upp och be att få ett utdrag ur journalen där det står att du beviljats snitt. Det fixar dom enkelt och då har du det svart på vitt!!! Du kan ta med det sedan på alla dina besök som en backup för dig själv. Bara vetskapen om att man har ett papper i fickan där man har RÄTT gör att det känns mycket bättre med samtal med alla.
    Gör det tycker jag. Du kan också själv hemma läsa texten om och om igen när du börjar ifrågasätta, för det kommer du nog att göra... "sade hon verkligen.." eller "tänk om hon bara sa så men menade...."

Glad för din skull att du fick det beviljat!!!!
Svar på tråden kan det vara sant att jag får ks??*ÖVERLYCKLIG*