Inlägg från: Vikctoria |Visa alla inlägg
  • Vikctoria

Här kommer lite bilder på mamma-kläderna. Ber om ursäkt för att en del av dem är mer än lovligt suddiga, men det var inte helt lätt att ta kort i en spegel..

Denna är i stl. M. Jag tycker att den är ok (även om jag skulle föredra att gå ner några kilo till sommaren, så att den sitter ännu bättre. )

Samma klänning från en annan vinkel.

T-shirten är i stolek M och kombineras här med plyschkjolen från i höstas.

Närbild

Storlek M

Storlek M. Den är ALLDELES för liten och inte det minsta klädsam.. haha..  men det bjuder jag på.. Den åker tillbaka och byts till en XL eller nåt.

Svarta tajts i stl M. Ursköna! Helt fantastiska!

Vita Frottéknickers i stl. M. Även de helt fantastiskt sköna.

Svarta knickers i stl. M. Fina och sköna, men lite för stora (?!) precis uppe i midjan. De är lagom över magen, men uppe i midjan så putar byxorna ut och det blir ett mellanrum på någon/några cm. Kanske är jag som är felskapt. Jag tror inte att jag kan ha en mindra storlek, så jag får leva med det (kanske sy in precis där uppe).

• Vikctoria

Och här kommer bilder på Mollys kläder. Hon är 2 år och 8 månader - ca 92 cm lång och väger 13 kg. Alla kläder är i storlek 86/92.

Jättefint och helt perfekta storlekar. Hon har de svarta svettisknickersen under. Mössan är i storlek 2 (lite stor, men det ger bara det rätta stuket, tycker hennes 17-åriga storasyster ).

Samma kläder, men här med den svarta svettisjackan över. Den är också perfekt i storlek (inga uppvik på ärmarna).

Jättefin kombination (även denna mössa är i storlek 2)!

Och så en bild på samma kläder, men där rörelsen i kjolen testas och ja, den svänger som den ska..

Här är samma t-shirt kombinerad med de röda svettisknickersen. Helt plötsligt var mössan ingé bra, så den slängdes på golvet.

Den fina äppleklänningen.

Det är faktiskt jobbigt att stå och posera, så varför inte ligga ner istället?

Medaljongklänning och rosa tajts.

Pirattröjan och rosa tajts. Jag skulle gärna vilja ha en kjol till som passar. Någon som har något förslag?

Den jättefina Geisha-tröjan med de rosa frottébyxorna.

Bruna frottéklänningen. Kanske lite stor, men hon får växa i den. Jag kan ju inte köpa en i 74/80 när hon snart fyller 3 år?!

Kaninen bakifrån. Här med de svarta tajtsen.

Och kaninen framifrån.

Geisha-frottétunikan. Den går precis ner över rumpan, så den känns perfekt i storlek.

Akrobatik? Vet inte vad hon gör, men det får iag till effekt att krontunikan åker upp. Den var betydligt längre på henne än sådär. Tyvärr tänkte jag inte på det när jag tog kortet, så just nu har jag inget annat.

Fjärilsklänningen (lång) med de bruna frottébyxorna.

Samma som ovan, men här med den blå svettisjackan utanpå.

Sista bilden! Bilar-klänningen - superfin! Även fast hon har armarna uppåt så är den lång så det räcker..

Svar på tråden Me&I bildtråd