• Svar på tråden Me&I bildtråd
  • Ruso
    {#lang_emotions_flower} Välkommen till nya bildtråden!!
  • Ruso

Då får jag väl lägga ut första bilden - barnen i dag:

Lily 5,5 år har svart plyschtröja i 122/128 och röda plysch tajts i 110/116, svampstrumpor.
    Amy 3,5 år har svarta plyschbyxor 98/104..,. och tunika från Ullaren och strumpor från Lindex.
    Leon 1,5 har motorcykeltröja 86/92, plysch från Lindex och strumpor från Ullared

• Ruso

Lite bilder på barnen i nya (och gamla) Me&I kläder!

• Ruso

VARNING - BILDBOMBNING!!!!!!!!

Lille L typ 87-88 cm lång, 14.5 kilo
    Alla kläder i 86/92, mössa 2

OK... han har lite kulmage så tröjan blir lite tajts... men han är så liten att det blir liksom lite gulligt tycker jag En större storlek skulle sitta bättre om magen, men den skulle bli toklång, även ärmarna!

Provar storasysters knickers i 98/104...de går om de hålls uppe, annars blir det ju nästan långbyxor....

OT bild... var tvungen av storebror att köpa Star Wars även till lillen... storlek 86/92 HM... tycker ni den blir för liten? Lite rädd att nästa storlek blir alltför stor???

• Ruso

Oj blev fel ovanför... fortsätter här:

Lilla storasyster A är typ 103 lång och 15 kilo.
    98/104 på byxor och provar lillebrors tröja i 86/92... och därför är hon INTE glad, hon gillar den INTE

98/104 på Kakeltunika, provar storasysters knickers i 110/116.... de sitter inte uppe på henne, så det blir ju mer än knickers om man säger så....

Underbar!!! 98/104

• Ruso

Vet inte vad det är som stoppar upp???
    Fortsätter med nästa barn...

Storasyster L, 117-8 lång och strax över 20 kilo
    Tunika i 122/128 och knickers i 110/116 på bilden ovanför.

110/116

Kjol i 122&128...och fortfarende rätt krot, men stor i midjan (och då är inte dotterns så smal... känner att jag vinn nog ha 3/4 leggings under denna...
    Förlåt för omatchande överdel...

Storasyster J, 135 lång och tja... 25 kanske??
    Tunika i 134/140

Lillasysters tunika i 122/128, hon tyckte den var för liten...

Besvikelse... vi köpte 134/140 men den var så obekväm i ärmarna, för liten där fast den är Ok annars. Antingen måste vi byta till större eller skippa helt... det syns på hennes min att det är obehagligt...

För skojs skuld provade lillasyster klänningen, fin i ärmarna...dock lite lång Lite nattlinnevarning...

Sådär - hoppas jag inte tröttnade ut er. Kommentera gärna storleksval eller så, intresannt att veta vad andra tycker!

• Ruso

Mitt i allt det nya hittade jag denna bilden nu när jag laddade korten från kamera till data... så underbart och skönt... Kjolen är en Me&I kjol av gammal årgång, allt i 98/104.

• Ruso
    Ixam skrev 2010-02-12 09:06:22 följande:
    Jättefina barn i fina kläder =) Tycker inte Star Wars tröjan är för liten. Jätte snycka jeans shorts (el vad det kallas)  till. Vart är dom och tröjan köpta?
    HM
  • Ruso

Man får ju inte glömma bort alla gamla favoriter!
    Här är dagens outfit:

Allt i 110/116, en av förra vårens favoriter!

Lilla storasyster med en av hennes favoriter från hösten, 98/104, OT strumpbyxor.

Och så lillebror, tröjan vet jag inte när den såldes... detta är storlek 74/80 och den är som ni se helt OK, inte liten alls!! (Har en i 86/92 som också används...). Byxor i 86/92. Som sagt innan 86-87 lång och en bit över 14 kilo

• Ruso

Först en bild på en sjuk liten (men glad ) kille:

Sedan nya folkvagnsbussen i 98/104, utan att blotta hela magen

Men se hur sned den är på längden fram och bak!!!
    e
    s

Sedan svettisjackan till lilleman...

Sedan svettisbyxan bak....??

extremt dåligt bild... men poängen ser ni nog...

Svar på tråden Me&I bildtråd